بدنساز مطرح بوشهری در تمرین پرسپولیس/ پیمان رجبی:با در خواست کریم باقری پرسپولیسی ها را تمرین می دهم

شناسه خبر: 20086
تاریخ انتشار: 09 تیر 1398
دوومیدانی‌کار پیشین تیم ملی کشورمان و مربی بدنساز بوشهری که این روزها در تمرینات پرسپولیس حضور دارد، توضیحاتی را درخصوص حضورش در این تیم ارائه کرد.

تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس در حالی برگزار می‌شود که یک چهره ورزشی در این تمرینات حضور دارد و کار بدنسازی بازیکنان را انجام می‌دهد.

پیمان رجبی ورزشکار سابق رشته دوومیدانی و همسر لیلا رجبی ملی‌پوش پیشین پرتاب وزنه کشورمان درباره حضورش در تمرینات پرسپولیس  گفت: با درخواست کریم باقری مربی پرسولیس به این تمرین آمدم و هم‌اکنون نیز کار بدنسازی را پیگیری می‌کنم تا بتوانم بازیکنان را برای فصل جدید آمده کنم. در واقع تلاش می‌کنم بازیکنان از دوره آماده‌سازی عقب نمانند و کارها طبق برنامه جلو برود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرارداد با پرسپولیس بسته است یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز قراردادی نبسته‌ام. تعدادی از بازیکنان پرسپولیس از جمله سید جلال حسینی، فرشاد احمدزاده و … تمرینات خصوصی‌شان را نزد من انجام می‌دهند و به همین دلیل می‌توانم بگویم که با بازیکنان پرسپولیس غریبه نیستم.

رجبی در پاسخ به این سوال که آیا این اولین تجربه‌اش در فوتبال است؟ عنوان کرد: پیش از این سابقه کار در لیگ دسته اول و باشگاه ایران جوان بوشهر را دارم. همچنین سیستم علمی تمرینات برخی از رشته‌ها از جمله فوتبال و والیبال را نیز می‌دانم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.