آیت الله صفایی بوشهری:پارس جنوب جم محبوبیت ویژه ای میان جمی ها دارد،چند بار برای حل مشکلات تیم ورود کرده ایم

شناسه خبر: 20213
تاریخ انتشار: 15 تیر 1398

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی محبوبیت ویژه‌ای بین جمی‌ها دارد که توجه به جوانان و رفع مشکلات این تیم که نشاط اجتماعی را به همراه داشته است بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان جم، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری پیش از ظهر امروز در جمع مسؤولان شهرستان جم اظهار داشت: جم دارای تیم فوتبال بسیار خوبی است و ۱۴ هزار ورزشکار سازمان یافته نشان از ظرفیت‌های بزرگ ورزشی شهرستان جم است. مسئولان تیم پارس جنوبی جم و دیگران در بحث تیم با بنده ارتباط دارند اما برای رفع اصولی مشکل تیم باید ساختاری را در استان ایجاد کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر و امام جمعه بوشهر اظهار داشت: همانطور که در سایر استان‌ها، مراکز صنعتی خصوصی و نیمه خصوصی به تیم‌ها کمک می‌کنند اینجا هم باید کمک کنند و طبیعی است که صنایع دولتی، حسب قانون نمی‌توانند تیم‌داری حرفه‌ای کنند اما از باب پیوست‌های فرهنگی اجتماعی می‌توانند کمک کنند.

وی افزود: قرار شده سازمانی در استان بوشهر تشکیل شود که پیگیر تحقق همین پیوست‌های فرهنگی اجتماعی ورزشی صنعت باشد تا متولیان فرهنگ و ورزش دیگر فقط دغدغه مدیریت حرفه‌ای داشته باشند نه تامین منابع مالی و مشکلات این حوزه‌ها رفع شود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه ورزش مایه سالم مانی و سالم سازی و نشاط اجتماعی است ابراز کرد: حجم بالایی از مردمان جم ورزشی هستند و در رشته‌های مختلف ورزشی قهرمانان فراوانی دارد و تیم فوتبال پارس جنوبی محبوبیت ویژه‌ای بین جمی‌ها دارد که توجه به جوانان و رفع مشکلات این تیم که نشاط اجتماعی را به همراه داشته است بسیار حائز اهمیت است.

وی به دیدار پارس جنوبی  و پرسپولیس در پایان فصل گذشته لیگ برتر اشاره کرد و گفت: تیم فوتبال پارس جنوبی تبلیغ بسیار خوبی برای شهرستان جم و استان بوشهر است و در دیدار پایانی لیگ برتر توجه تمام کشور به جم و متوجه این شهرستان بود که مراسم اهدا جام به بهترین شکل برگزار شد.

صفایی بوشهری ادامه داد: برای حل مشکلات تیم فوتبال پارس جنوبی چندین بار ورود کرده‌ایم و باید زمینه‌ای ایجاد شود تا بازیکنان و کادر فنی بدون دغدغه مشکلات مالی به کار خود بپردازند. خوشبختانه مردمان جم دارای فرهنگ بالایی هستند و شاهد کمترین فحاشی و تخلف در ورزشگاه تختی جم هستیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.