یک عکس و یک دنیا انگیزه / ویسی، شکیب خو ۱۷ ساله را مقابل ذوب محک زد

شناسه خبر: 20273
تاریخ انتشار: 18 تیر 1398

شاهین شهرداری در یک بازی دوستانه مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان رفت تا اولین محک جدی شاگردان ویسی برای حضور در لیگ برتر رقم بخورد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر علی رضا منصوریان سرمربی ذوب آهن که چند روز دیگر باید مقابل اتحاد عربستان یک بازی سنگین را در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا انجام دهد با ترکیبی از نفرات اصلی تیمش را به میدان فرستاد. در آن سوی میدان ویسی سرمربی بوشهری ها نیز سعی کرد از دو ترکیب متفاوت استفاده کند اما در ترکیب نیمه اول او یک جوان ۱۷ ساله بنام محمد رضا شکیب خو بازی کرد که سابقه بازی در تیم ملی نوجوانان ایران را دارد و هم اکنون نیز به اردوی تیم ملی جوانان ایران توسط پورموسوی دعوت شده است.

 

در این عکس شکیب خو جوان آینده دار بوشهری در کنار قاسم حدادی فر کاپیتان با سابقه ذوب آهن قرار دارد که تقریبا دو برابر او سن دارد و تجربیات ارزنده ای در فوتبال ایران کسب کرده است.شکیب خو دوست دارد در همین سن و سال اعتماد سرمربی شاهین شهرداری را جذب کند و تبدیل به یکی  از سرمایه های فوتبال بوشهر در لیگ برتر شود.

 

از این جنس بازیکنان در استان بوشهر انقدر زیاد است که هر ساله می توان در تیمهای لیگ برتری استان از آنها استفاده کرد به شرط آنکه برخی اندک تنگ نظر اجازه دهند و بدنبال سهم خواهی شخصی نباشند!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.