درخواست شهردار بوشهر:مجمع نمایندگان استان کنار شاهین شهرداری باشند،نماینده ای برای تیم دسته اولی شهرش ۴ میلیارد تومان بودجه گرفته شما هم ورود کنید!

شناسه خبر: 20450
تاریخ انتشار: 25 تیر 1398

شهردار بوشهر از مجمع نمایندگان استان خواست که کنار تیم قرار گیرند و مانند نماینده‌ای که برای تیم دسته اولی شهرش توانسته چهار میلیارد تومان کمک جذب کند، از تیم استان خود حمایت کنند.

شهردار بوشهر از همه مردم و مسئولان خواست برای حمایت از تیم شاهین شهرداری بوشهر با شهرداری همکاری کنند.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از «خلیج فارس»؛ سید نورالدین امیری در گفتگویی تصویری پس از نشست علنی شورای شهر خطاب به همه به ویژه مسئولان می‌گوید: یکی از مسئولیت‌های جدید شهرداری حمایت از تیم شاهین در لیگ برتر فوتبال است؛ تیمی که باعث افتخار همه استان است و شهرداری با توجه به وظیفه سنتی‌اش و بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، حمایت از ان تیم را بر عهده گرفته است.

وی در همین حال از مردم، مسئولان و به ویژه نمایندگان مجلس می‌خواهد به این نکته توجه کنند که شاهین متعلق به همه استان است؛ تیمی که وقتی بازی دارد از عسلویه جنوبی‌ترین شهرستان تا دیلم شمالی‌ترین شهرستان برای تماشای آن می‌آیند.

شهردار بوشهر از مجمع نمایندگان استان می‌خواهد که کنار تیم قرار گیرند و مانند نماینده‌ای که برای تیم دسته اولی شهرش توانسته چهار میلیارد تومان کمک جذب کند، از تیم استان خود حمایت کنند.

امیری می‌گوید: چرا این اتفاق در بوشهر نیفتد؟ چرا من مجبور شوم که برخی بودجه‌های عمرانی را کم و زیاد کنم تا بتوانیم همچنان حامی شاهین باشیم.

او باز به مسئولان تاکید می‌کند چقدر خوب است که اعتباراتی از منابع قانونی در اختیار شهرداری قرار گیرد تا همان طور که شاهین توانست از لیگ دسته یک به دسته برتر بیاید در لیگ برتر هم با قدرت ظاهر شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.