گزارش روز:محبی چگونه برای ویلموتس جذاب شد؟!

شناسه خبر: 20466
تاریخ انتشار: 28 تیر 1398

بازی تیم ملی بزرگسالان ایران و تیم ملی امید که آغاز شد ،مارک ویلموتس اسامی ۱۱ بازیکن ترکیب ابتدایی را می خواند و سپس راهی سکوها می شود تا بازی بازیکنان جوان تیم ملی را از بالا ببیند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر نیمه اول این بازی خاتمه یافت و دستیار اول مرد بلژیکی یعنی وحید هاشمیان شماره ۱۷ تیم ملی را صدا زد.محبی جوان اول فوتبال بوشهر که امسال باید بازی های او را در سپاهان اصفهان ببینیم بعد از گرم کردن به سمت مهاجم سابق تیم ملی ایران امد تا برای وارد شدن به زمین توصیه های ابتدایی را گوش دهد.

 

نیمه دون آغاز شد و محبی ۲۰ ساله که هنوز وارد ۲۱ سالگی نشده در سمت راست زمین یا همان وینگر راست به بازی گرفته شد.حرکات پا به توب این بوشهری و استارت های انفجاری او کم کم نظرها را به سمت شماره۱۷ جلب کرد و مرد بلند بالای بلژیکی از روی سکوها و نه از روی نیمکت ،سعی کرد بیشتر او را زیر نظر بگیرد.

 

برخی خبرنگاران حاضر در کنار زمین و حتی عکاسان می گویند هاشمیان دستور ارسال کرنرها و البته ضربات ایستگاهی را توسط محبی می دهد و اینجاست که جوان با انگیزه بوشهری دلربایی را آغاز میکند.ارسال ضربات کرنر به شکل کوتاه و محکم ،ارسال چند ضربه کاشته باعث می شود تیم ملی بزرگسالان روی هوا خطرناک تر از نیمه اول شود.

پدیده بوشهری تیم ملی که روزگاری با آمدن حمید کللی فرد به جای محمد احمدزاده روی نیمکت شاهین شهرداری ،به تیم بزرگسالان باشگاه راه یافت و حتی بازی هم کرد {که البته شکستگی دست باعث شد نتواند به ترکیب اصلی برسد}حالا چشم ها را گرفته و ویلموتس بعد از پایان بازی او را به گوشه ای از زمین کشانده و سعی میکند نکات مهم را به محبی یادآوری کند….گویی همای سعادت روی شانه های این پسر تحصیلکرده نشسته و حالا در مسیری قرار گرفته که می تواند او را به رویاهایش برساند.

 

محبی با انگیزه تز از همیشه به اردوی سپاهان می رود تا در اردوی ترکیه برای حضور در لیگ برتر آماده شوند اما حاضران در بازی تیم امید و بزرگسالان می گویند فرهاد مجیدی سرمربی تیم ملی امید هم از بازی او به وجد آمده و حالا دو سرمربی نامی مشتاقانه برای آغاز لیگ برتر لحظه شماری میکنند تا بیشتر بتوانند روی محبی زوم کنند! او با شماره هفده ای اولین لباس تیم ملی را پوشید که روزگاری مهدی طارمی آن را بر تن کرد و یکی از ارکان اصلی تیم کیروش شد.

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.