پریشان نایب رئیس رئیس شورای شهر جم: حذف یا سقوط تیم فوتبال پارس جم قطعی است/ تبعیض های نفتی ها پذیرفتنی نیست

شناسه خبر: 20485
تاریخ انتشار: 29 تیر 1398

 

 

 نایب رئیس شورای شهر جم گفت:  با وضعیت کنونی حذف یا سقوط تیم فوتبال پارس جنوبی جم قطعی است.
به گزارش فوتبال بوشهر علی پریشان در گفتگو با خبرنگار آینه جم پیرامون وضعیت تیم فوتبال پارس جم   اظهار داشت: هواداران  علاقمند به این  تیم بدانند   با توجه به پیگیری اینجانب به عنوان نماینده مردم در شورای شهر جم ؛ مشکلات تیم پارس جم بیشتر  از حدی است که تصور کنید .
وی افزود: این مشکلات به  گونه ای است که هم سرپرست و هم مدیر عامل باشگاه  استعفا داده اند و آقای  کمالوند هم انگیزه ای برای ادامه کار با این شرایط ندارد!
پریشان با بیان اینکه  تیم پارس حتی پول  پرداخت هزینه  هتل در شیراز برای  شرکت در بازی های چهار جانبه ندارد  افزود: مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی گفته پتروشیمی ها پولی پرداخت نمی کنند؛ حتی بدهی دو سال قبل باشگاه  و عدم  اجازه تیمداری از وزارت خانه ؛ از مشکلات جدی  پیش روی باشگاه است.
پریشان ادامه داد: خانم  الماسی نماینده مجلس  هم نتوانسته به وعده شورای راهبردی جامه عمل بپوشاند و قولها در حد وعده بوده است.
وی با بیان اینکه  فرماندار و شورای شهر جم  هم جز انعکاس موضوعات و مطالبه کاری نمی توانند انجام دهند تاکید کرد:  اگر بدین منوال پیش رود حذف تیم پارس جم  قطعی است و اگر حذف نشود قطعا هدف براندازی تیم و سقوط به لیگ پایین است که دیگر فرقی به حال مردم ندارد که پارس باشد یا نباشد.
 پریشان با تاکید بر اینکه مردم و هواداران خود پیگیری وضعیت تیم باشند تصریح کرد: هواداران باید با نماینده مجلس در تماس باشند و  در سطح وزارت خانه مشکل حل شود در شهرستان و منطقه ویژه پارس جنوبی  کاری از کسی بر نمی آید.
نایب رئیس شورای شهر جم با طرح این سوال که   چرا صنعت نفت آبادان و مسجد سلیمان می توانند   حمایت شوند  ولی مردم جم و جنوب بوشهر  که عمری با استنشاق آلایندگی زندگی به کام خود و فرزندانشان تلخ شده است  نباید مورد حمایت قرار بگیرند و تیم داشته باشند تاکید کرد:  این تبعیض ها اصلا پذیرفتنی  نیست.

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.