بحران در جم به اوج رسید،فراز کمالوند سرمربی پارس جنوبی جم:بر خلاف نظر رضاییان من به جلسات برگزار شده خوش بین نیستم، پول هتل سرعین هنوز پرداخت نشده،تا یکی دو روز اینده تمرینات تیم را تعطیل می کنم!

شناسه خبر: 20774
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1398

 

فراز کمالوند در گفت و گو با برنامه رادیویی پسین ورزش از مشکلات شدید تیم پارس جنوبی جم به شدت گلایه کرد .

به  گزارش فوتبال بوشهر این مربی که امسال روی نیمکت پارس جنوبی جم می نشیند در ابتدای مصاحبه اش با مجتبی صالح احمدی گفت:بر خلاف نظر اقای رضاییان من به جلسات برگزار شده خوش بین نیستم!

 

ادامه گفتگوی سرمربی پارس جنوبی جم با پسین ورشز رادیو بوشهر پیش روی شماست:

 

تمرینات تیم تعطیل می شود

ما از دو بعد باید به شرایط تیم نگاه کنیم. یکی بعد فنی که وضعیت خوبی دارد و دیگری بعد پشتیبانی مالی که شرایط نامشخص و مبهم و بحرانی است. من به احتمال قریب به یقین فکر می کنم در یکی، دو روز آینده تمرینات تعطیل شود.

کارمند جایی نیستم و از کسی نمی ترسم

من صریح صحبت می کنم. نه رودربایستی دارم و نه کارمند جایی هستم که از کسی بترسم. این تیم معلوم نیست برای چه کسی است؛ هیچ کس این تیم را گردن نمی گیرد. الان ۵۳ روز است مربی این تیم شده ام. با هر کسی صحبت می کنیم و می گوییم الان اصلا پول ندهید. بگویید می خواهیم ۳ ماه بعد ، ۴ ماه بعد بدهیم. حتی دوستان حاضر به این نیستند که تعهد بدهند ۴ماه بعد پول می دهند. نزدیک به ۱۰ میلیارد همین الان بدهکار هستیم. تمام بازیکنانی هم که تا این لحظه جذب کردیم تعهد اخلاقی دادیم و روی حرف ما حساب کردند. بدون اینکه یک ریال پرداختی داشته باشیم.

هیچ کس مسئولیت پارس جنوبی را گردن نمی گیرد

ما در سرعین اردبیل اردو زدیم اما هنوزپول هتل پرداخت نشده است. مشکلات ما زیاد است و به اعتقاد خودم وضعیت اینگونه است که آقای مهندس موسوی را همه به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه وسط گذاشته اند و هیچ کس کمکش نمی کند. او هم معذورات دارد و کسی گردن نمی گیرد که تیم برای چه کسی است.

به بازیکنان می‌گویم هرکس می‌خواهد جدا شود

قطعا با این شرایط تمرینات تعطیل می شود. من با مربی کاری ندارم، بازیکن فوتبال کارمند جایی نیست. بیمه هم نیست و حقوق نمی گیرد. زندگی اش از فوتبال می گذرد. الان شما کارمند صداوسیما هستی، می دانید که پایان ماه حقوق می گیرید. اینجا می گوییم بگویید قرار است اول مهرماه مثلا پول بدهند، اما همین هم به ما نمی گویند. شما انتظار دارید در این شرایط ما چه چیزی به بچه ها بگوییم؟ من تنها حرفم این است که به بازیکنان بگویم هرکسی می تواند جدا شود، برود.

 

 

برخلاف رضاییان اصلا خوشبین نیستم

من برخلاف آقای رضاییان اصلا خوشبین نیستم. می دانید چرا؟ چون اول باید مشخص شود این تیم توسط چه ارگانی و چه کسانی ساپورت مالی شود؟ الان تکلیف شاهین بوشهر مشخص است. شهرداری باید هزینه اش را بدهد. ما الان گرفتاری داریم و اولین بحث اینکه پول تیم را چه کسی می خواهد بدهد؟ دوم اینکه چه زمانی قرار است پول را بدهند؟ بیست روز دیگر، دو ماه دیگر؟ اصلا می خواهند بدهند؟ از پارسال هم ۵۴ درصد بچه ها طلب دارند.

بازیکنان پارسال اول پولشان خواستند و جدا شدند

خیلی ها نمی دانند و می گویند بازیکنان زیادی از ما جدا شدند. بسیاری از بچه هایی که جدا شدند را ما می خواستیم. آنها اول می گفتند راجع به سال گذشته با ما صحبت کنید. مردم هم خبر ندارند و نمی دانند که جدایی بازیکنان دلیلش چیست. همه می گفتند ۵۰ درصد از پول پارسال مانده است. بازیکنان جدید هم الان می گویند تکلیف ما چیست؟ ۵۳ روز است شروع کردیم اما بلاتکلیف هستیم.

همه منتظرند موسوی و رضاییان معجزه کنند

جالب است هیچ کس کاری نمی کند و منتظرند آقای رضاییان و آقای موسوی معجزه کنند. اینطور که نمی شود. این تیم برای یک شهر است. همه باید به فکر باشند. آقای رضاییان کارمند شرکت نفت است. خیلی از جاهایی که می رویم دوستان دارند از جیب خود هزینه می کنند.

دخسوس نصف مبلغ پیشنهاداتش قرارداد بست

تمام بچه هایی که ما آوردیم، بدون استثنا از قرارداد پارسال شان کمتر گرفتند. ما ارزان ترین تیم لیگ هستیم و حدود ۱۰ بازیکن ما بین ۲۰۰ تا ۴۰۰ میلیون تومان است. اینها پول لیگ یک است. ۳، ۴ بازیکنی که قراردادشان بالاتر است مثل دخسوس نصف پولی که جاهای دیگر به او می دادند با ما قرارداد بسته است.

نگران آینده هستیم

مشکل اساسی ما آینده است. اینکه قرار است پولی داده شود یا نه؟ ۵۰ درصد به بچه های پارسال بدهکارند. ما بودجه تیم را با ۳۵ درصد کاهش دادیم و وقتی همین هم نتوانیم پرداخت کنیم، نمی شود.

 

 

شاید می خواهند پارس سقوط کند

من فکر می کنم شاید دنبال این هستند که پارس جنوبی سقوط کند. الان مثلا سپاهان یک بازیکن می گیرد که بحث ۸۰۰ هزار دلار است. یعنی به اندازه ۱٫۵ برابر بودجه کل تیم ما. فوتبال که در لیگ برتر شوخی نیست. همه تیم ها تا دندان مسلح هستند. ما همینطور می خواهیم وارد لیگ شویم. اینطور که نمی شود.

به اکثر آژانس ها و هتل‌ها بدهکاریم

بحث قرارداد بستن من نیست. شما فرض کنید من قرارداد ببندم. قرارداد ضمانت اجرا می خواهد. همه تیم ها می دانند پولشان را چه کسی می دهد. ما نمی دانیم

 

. وزارت نفت هم مشخص است که پول نمی دهد. تیم به اکثر آژانس های هواپیمایی، هتل ها و … بدهکار است و این مسائل رودربایستی ندارد.

مسئولان حمایت کنند

اگر دنبال این هستند که تیم ادامه حیات داشته باشد، کمک کنند اما اگر می خواهند تیم سقوط کند، همین روند را ادامه دهند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.