اسامی تیم ملی نوجوانان ایران اعلام شد،حسین عبدی بازیکنان بوشهری را نمی بیند؟!

شناسه خبر: 21025
تاریخ انتشار: 20 مرداد 1398

۳۳ بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی نوجوانان از این قرار هستند:
آذربایجان شرقی: امیر ابراهیم زاده، علیرضا افخم
اردبیل: حسین فتحی
اصفهان: مسیح مرادی، مهران نفری، صادق صالحی، سبحان نادری، علی فرهادی
تهران: نیما نعمائی، مهدی محمدی، ارشیا حاتمی، امیرحسین ثقفی، محمدجواد عبداله زاده، محمدرضا صلاحی، فردین بحری، علیرضا کرمی، یاسین جعفری، سینا قاسمی، سجاد خادمی، سبحان کمالوند، ارشیا کریمی، یادگار رستمی، محمدرضا کوشکی، فرجام جمال، امیرحسین ریوندی، آریا حسینی فرد، آرین عسگری
خوزستان: ایمان دانش
فارس: علی اکبر رنجیر
کردستان: خالد روحانی
کرمان: سجاد گل محمدی
گیلان: سام قلی زاده
اتریش: آرین کمالی
بازیکنان دعوت شده باید ساعت ۱۴:۰۰ روز دوشنبه (۲۱ مرداد) با حضور در مرکز ملی فوتبال خود را به کادرفنی تیم معرفی کنند. لازم به توضیح است، نخستین تمرین تیم نوجوانان از ساعت ۱۰ صبح روز سه‌شنبه ۲۲ مرداد برگزار می‌شود و نشست تشریح برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان نیز پیش از شروع تمرین با حضور سرمربی تیم از ساعت ۹:۱۵ به مدت ۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد.

 

این گزارش می افزاید حسین عبدی سرمربی جدید تیم ملی نوجوانان ایران در اردوهای اخیر هیچ بازیکن بوشهری را به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت نکرد که جای تعجب دارد!

در سالهای اخیر محمد شریفی،محمد رضا شکیب خو و چند بازیکن دیگر پای ثابت اردوها و بازی های تیم ملی نوجوانان ایران بوده اند و حتی در مرحله استعدادیابی ابتدایی همین امسال بازیکنان خوبی نظیر معین رضایی،ارشیا شاهی و مهدی زارعی از شاهین شهرداری به اردو دعوت شدند اما حسین عبدی به راحتی از کنار نام انها گذشت تا در بازی های آسیایی کافا مقابل تیمهایی مانند افغانستان هم به مشکل برخورد.

 

در همین سنوات گذشته انبوهی بازیکن مستعد بوشهری در تیمهای مختلف ملی در سطوح پایه دیده شدند و مریبان این رده سنی در استان زحمات زیادی متحمل شده اند و شاید بجا باشد مسئولان هیات فوتبال و البته کمیته های مرتبط به سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران این نکته را متذکر شوند تا نوجوانان مستعد بوشهری در سراسر استان می توانند به راحتی در تیم ملی نوجوانان ایران بازی کنند!

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.