سوژه روز/این عکس را ببینید و به فرزندان این استان ببالید

شناسه خبر: 21074
تاریخ انتشار: 21 مرداد 1398

این عکس در حاشیه دیدار دوستانه پیکان و استقلال گرفته شده که می تواند برای فوتبال بوشهر غرورانگیز باشد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پیکانی ها در این بازی دوستانه ۲بر۰ استقلال را بردند اما حضور ۵ بازیکن از نقاط مختلف استان بوشهر با لباس دو تیم مطرح فوتبال ایران می تواند انگیزه را برای جوانان استان بیشتر کند.دانشگر و حسین پورامینی از دشتستان ،مهدی قائدی از شهر بوشهر ،ابراهیم صالحی از جزیره شیف و ۲۰ کیلومتری شهر بوشهر با مردمانی نجیب و زحمتکش که سر و کارشان بیشتر با دریاست و البته علی دشتی که محصول شهرستان کنگان و شهر بنک است.عکسی که نظر عکاسان پایتخت را به خود جلب کرده یعنی استان بوشهر در یک بازی ۵ نماینده با کیفیت دارد!

 

روزگاری بوشهری ها آرزوی دیدن ستاره های فوتبال ایران را از نزدیک داشتند اما دهه اخیر را باید دهه بازیکنان بوشهری دانست که در فوتبال ایران گل کرده و به عبارتی آقایی میکنند.دو تیم مطرح لیگ برتر بازی می کنند و ۵ بازیکن از استان بوشهر برای آنها بازی میکنند و اتفاقا همگی از مهره های قابل اتکای تیمهای خود هستند،حال آنکه در استان خودمان گاه و بیگاه به جوان ها بی محلی میکنند و اعتمادی در کار نیست مگر آتکه مجبور شوند!

 

این عکس به برخی یک پیام مهم دارد:بومی های ما لیاقت اعتماد دارند ،این پتانسیل بی نظیر بازیکنان بوشهری را دست کم نگیرید ! قرار باشد مانند همه این سالهای اخیر باز هم بی کیفیت ها بازوبند کاپیتانی ببندند یا پیرمرد ها به نیم فصل هم نرسیده ،دیپورت شوند پس همین  جوانان گمنام و بی ادعا را وارد تیم کنید حتی اگر خدای نکرده سقوطی در میان باشد با بومی های خودمان باشد نه بدهی ها هم برای سالهای بعدی باقی بمانند!

اگر تیم لیگ برتری ما وارد زمین شود و حتی یک بازیکن از استان در ترکیب اصلی قرار نداشته باشد یا فاجعه بار تر در لیست ۱۸ نفره اثری از فوتبالیست استان بوشهر نباشد ،پس تیم و باشگاه را برای چه می خواهیم؟!

 

تعارفات و تعصبات را کنار بگذاریم ،این استان پتانسیل دارد به شکلی که این عکس مخالفان حضور نیروهای بومی را به سکوت دعوت می کند مگر آنکه پشت پرده اتفاقاتی در جریان باشد که فکر می کنند مردم فوتبال فهم استان بوشهر از آنها بی خبرند!

این عکس را چند بار ببینید و افتخار کنید به فرزندان فوتبال استان بوشهر،والسلام!

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.