خبر روز:بازدید شبانه فتاحی از ورزشگاه شهید مهدوی تنگک،آماده می شود؟

شناسه خبر: 21121
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1398

 

 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: بخشی از ایرادهای ورزشگاه مهدوی بوشهر برای میزبانی در لیگ برتر فوتبال برطرف نشده است.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران پس از بازدیدی که دیشب (سه‌شنبه‌شب بیست ودوم مرداد) از ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر داشت، گفت: ایراد رختکن‌ها برطرف شده و چمن ورزشگاه مناسب است.

سعید فتاحی افزود: گیت‌های ورودی هنوز آماده و نصب نشده و بخشی از ایرادهای دیگر که به استان اعلام شده بود هم برطرف نشده است.

او بیان کرد: پس از گزارشی که چهارشنبه (امروز) در اختیار سازمان لیگ قرار خواهد گرفت در مورد میزبانی استان بوشهر در هفته اول لیگ برتر تصمیم گیری خواهد شد.

رئیس کمیته مسابقات استان بوشهر در این بازدید همراه فتاحی بود.

دیروز اعلام شد که لیگ برتر فوتبال ایران سی و یکم مرداد آغاز می‌شود.

استان بوشهر دو تیم در لیگ دارد، پارس جنوبی جم که سومین سال حضورش را در لیگ تجربه می‌کند و شاهین شهرداری بوشهر که تازه به جمع لیگ برتری‌ها پیوسته است.

پارسی ها در ورزشگاه تختی جم و شاهینی‌ها در ورزشگاه شهید مهدوی بوشهر باید از حریفان خود میزبانی کنند.

لیگ با دیدار پارس جنوبی جم و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود اما شاهین شهرداری بوشهر در بازی اول میزبان است و باید در ورزشگاه شهید مهدوی از سپاهان اصفهان پذیرایی کند.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز گفته بود، برخی از باشگاه‌هایی که ورزشگاه‌هایشان هنوز آمادگی برگزاری مسابقات را ندارند و الزام‌های ایمنی و امنیتی موردنظر در آن‌ها به طور کامل اجرایی نشده است، مسابقاتشان در شهر یا استان بی طرف و بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.