سوژه روز:بلیط اینترنتی بخر ؛سر تایم ورزشگاه برو!

شناسه خبر: 21212
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1398

یک ماه پر استرس و هیاهوی های فوتبال در ایران کار را به جایی رسانده که مسئولان عالی رتبه فوتبال حالا از گیت الکترونیک ،خرید اینترنتی بلیط و شماره صندلی برای هر فرد حرف می زنند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در چند هفته اخیر هر مصاحبه ای از مسئول فوتبالی و حتی وزارت ورزش منتشر شد مضمونش این بود که ورزشگاه های ما به سطح استاندارد های “ای اف سی” خواهند رسید. ورزشگاه شهید مهدوی تنگک بوشهر که از جمله استادیوم های ساخت جدید فوتبال ایران است ، بالاخره در رقابتهای لیگ دسته دوم کشور و با پافشاری مهدی پاشازاده سرمربی وقت شاهین شهرداری رونمایی  شد که کاستی های فراوانی داشت.

 

امسال با آغاز لیگ برتر و صعود شاهین شهرداری به این لیگ ،حساسیت های فوتبال استان باعث شد تا برگزاری بازی های شاهین در این ورزشگاه محتمل و در ادامه قطعی گردد.عشق فوتبالی ها بخصوص در شهر بوشهر به حضور در ورزشگاه شهید بهشتی سالهاست که عادت کرده اند ،ورزشگاهی کوچک در دل شهر که با موتور و حتی پای پیاده دسترسی به آن از سراسر شهر امکان پذیر بود اما امسال گویا قرار است ورزشگاه اندکی شیک تر و تازه تاسیس بوشهری ها در محله تنگک و در نزدیکی های نیروگاه اتمی ،میزبان اصلی لیگ برتر باشد.

 

اکنون که الزامات مقامات” ای اف سی” بدجور شکل جدی به خود گرفته ،نکاتی مثبتی دارد از جمله خرید بلیط اینترنتی که می تواند حضور افراد در ورزشگاه را بدون معطلی در بر داشته باشد.اینکه هر فرد در خانه یا محل کار خود بلیط تهیه کند و دقایقی قبل از بازی با کارت ملی در ورزشگاه و همان صندلی که انتخاب کرده حضور پیدا کند شاید در کشور ما تازگی داشته باشد اما کشور های صاحب فوتبال یا در حال پیشرفت سالهاست در این مورد لذت بیشتری از فوتبال می برند.

 

این شکل از فوتبال که به تازگی در کشور ما بیش از گذشته رسمیت یافته و به مرحله عملیاتی رسیده شاید بتواند اندکی از تلخی های فوتبال ما را کم کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.