به بهانه روز جهانی عکاس/ روزت مبارک عمو ضیا !

شناسه خبر: 21216
تاریخ انتشار: 28 مرداد 1398

روز جهانی عکاس را  به همه عکاسان هم استانی بخصوص ورزشی ها تبریک می گوییم.

 

بچه های زحمتکشی که در گرما و سرما و هر شرایط جوی برای ورزش استان زحمات زیادی می کشند .در همین روز جهانی باید از عکاس فقید بوشهری یاد شود که سالها در زمین های فوتبال دوربین بدست حاضر بود و با خلق و خوی خاصی که داشت محبوب اهالی ورزش شد.

 

زنده یاد ضیا جمالی مرد دوست داشتنی مطبوعات بوشهر که یکی از اولین عکاسان هم استانی بود که با پایگاه تخصصی فوتبال بوشهر همکاری می کرد و حق بزرگی بر گردن این رسانه خبری داشته و دارد.او که با عشق به دوربین و مستطیل سبز سالهای زیادی  عکس گرفت و البته یاددشت نویس ماهری هم بود در حاشیه بازی تیمهای شاهین و سپاهان دچار حمله قلبی شد و خیلی زود رفقای ورزشی خود را تنها گذاشت و اما از او یک نام نیک به یادگار ماند.

 

ضیا جمالی که همیشه با یار دیرینه اش احمد خالق پناه راهی ورزشگاه می شد ،یکی می نوشت و دیگر عکس می گرفت تا صفحه ورزشی هفته نامه پیام جنوب یکی از پربارترین ها باشد.مردی دوست داشتنی و بی غل و غش که فوتبال بوشهر همیشه از او به نیکی یاد خواهد کرد.

این روز را به رسم احترام به عکاس فقید بوشهری و ادای احترام به این قشر زحمتکش گرامی میداریم.

تصاویر زیر آخرین حضور زنده یاد ضیا جمالی در ورزشگاه قدیمی شهر بوشهر بود که آمبولانس را در حال بردن وی به بیمارستان مشاهده می کنید.

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.