آخرین خبرها از ایرانجوان:مذاکرات نتیجه می دهد؟!

شناسه خبر: 21226
تاریخ انتشار: 29 مرداد 1398

احتمال می رود طی ۴۸ ساعت آینده باشگاه ایرانجوان بوشهر دستخوش تغیراتی گردد و شاید تکلیف حضور این تیم در رقابتهای فصل آینده لیگ دسته دوم مشخص شود!

 

به گزارش فوتبال بوشهر در طول یک ماه اخیر مذاکرات زیادی میان سهامداران باشگاه که مخالفان و موافقان خاص خود را دارند برگزار شده و حتی گفته می شود برخی برای گرفتن سهامها وارد عمل شده اند.

در شرایطی که ماندگاری ایرانجوان در لیگ دو سال آینده با سقوط استقلال اهواز به لیگ سه، مسجل شد،اکنون و در فاصله کمتر از یک ماه مانده به آغاز لیگ دسته دو ،شاید اتفاقات جدیدی در راه باشد.در هفته ای که به پایان آن نزدیک می شویم گویا مذاکرات نهایی صورت گرفته و شاید همان فردی که در لیگ دسته سوم فصل گذشته تیمداری کرد به اتفاق دوستانش برای تحویل گرفتن ایرانجوان وارد عمل شوند.

ایرانجوان بوشهر که سالها در زمینه سازندگی بازیکنان جوان یکی از معتبرترین باشگاههای کشور بود اکنون در رده های پایه شرایط بغرنجی دارد و معلوم نیست سرنوشت تیمهای نوجوانان،جوانان و امیدهای این باشگاه به کجا خواهد رسید ،شاید با آمدن گروهی  که مشکل مالی ندارند وضعیت تیمهای پایه این باشگاه هم حل شود البته شاید…

آنگونه که پیداست گروهی که تیم را تحویل خواهند گرفت با سرمربی جدید ،ایرانجوان را برای لیگ دو خواهند بست.

 

فعلا این خبر را داشته باشید تا بزودی خبرهای اختصاصی و جدیدی را به اطلاع برسانیم!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.