رضاییام مدیر عامل پارس جنوبی جم خبر داد:مشکل مالی بازیکنان حل شد،با قدرت به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت،شاید از شنبه من نباشم !

شناسه خبر: 21233
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1398

خبرهای ضد و نقیض و شایعات فراوان پیرامون باشگاه پارس جنوبی جم باعث شده تا هواداران این تیم نگران وضعیت این تیم از استان بوشهر باشند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر بهرام رضاییان مدیر عامل این باشگاه چهارشنبه عصر روی خط برنامه رادیویی پسین ورزش آمد  و در این باره گفت:بله بازیکنان راضی به حضور در هتل و اردو نبودند  و اعلام کردند تا وضعیت مشخص نشوند حاضر به بازی نیستند!چندین جلسه برگزار شد و البته تلاش های بی وقفه ای که مهندس موسوی مدیر عامل سازمان انجام داد ،مشکلات رفع شد .

 

مدیر عامل باشگاه پارس جنوبی جم ادامه داد:برای بازی فردا مقابل پرسپولیس مشکلی نداریم و با قدرت تیم راهی میدان می شود.خوشبختانه محل پرداخت پول و بودجه بازیکنان مشخص شد و طبق قرارداد پولهای آنها پرداخت می شود .

 

وی در مورد شایعه استعفای خود اینگونه توضیح داد:این تیم از لیگ دو کنارش بودم و بالاخره هر کسی توانی دارد،من خودم شخصا درخواست داده ام موافقت ضمنی را گرفته ام و امیدوارم موافقت کتبی ان هم صادر شود.در کنار تیم خواهم بود اما نه با عنوان مدیر عامل!  خیلی خسته شده ام و باید بروم.با صداقت خودم گفتم که شاید رفتنی باشم اما تا این لحظه که هستم همه تلاشم را برای موفقیت تیم انجام خواهم داد.

 

رضاییان در آخر به این نکته بسنده کرد که:بازی حساسی با پرسپولیس داریم و همه باید کنار تیم باشیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.