ویسی سرمربی شاهین شهرداری:امروز خوب نبودیم،شرمنده هوادارانمان شدیم،محبی انتخاب خوبی کرد

شناسه خبر: 21337
تاریخ انتشار: 02 شهریور 1398

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالله ویسی پس از شکست شاهین شهرداری مقابل سپاهان گفت:‌ همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم یک بازی بسیار سختی را پیش‌رو داشتیم. تمام تلاش‌مان را انجام دادیم که بتوانیم مقابل تیم گردن‌کلفت و خوب سپاهان نتیجه بگیریم اما متأسفانه نشد و شرمنده تماشاگرانمان شدیم. در این هوای واقعاً بد حمایت کردند ولی نتوانستیم آنها را خوشحال به خانه‌هایشان بفرستیم در تمام نقاط زمین ضعف داشتیم و خوب نبودیم، ناشایست و نالایق بازی کردیم و سپاهان واقعاً شایسته برد بود به آنها تبریک می‌گویم امیدواریم بتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش بدهیم و در بازی‌های آینده بتوانیم جوابگوی باشگاه و مردم خوب بوشهر باشیم. با یک باخت اتفاقی نمی‌افتد و اگر می‌بردیم هم مغرور نمی‌شدیم زندگی ادامه دارد مطمئن باشید روزهای خیلی خوبی در آینده برای ما رقم خواهد خورد.

ویسی در ادامه گفت: در طول هفته گذشته پیمان شیرزادی مصدوم شد و کسی را نمی‌توانیم جایگزین او کنیم. ما بازیکنان سرعتی در خط حمله داشتیم و باز هم در بخشی که ۲ بر صفر عقب بودیم می‌خواستیم شکل حمله‌ای‌مان خوب باشد به همین خاطر بازیکن سرعتی و جوان را به داخل زمین فرستادیم که این بازی برایش سنگین بود و تحت تأثیر نام سپاهان قرار گرفت و متأسفانه خوب نبودیم همه بچه‌ها غیرقابل انتظار بودند اما مطمئن باشید بهتر خواهیم شد.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در مورد عملکرد محمد محبی در این بازی گفت: او انتخاب خوبی کرد که به سپاهان رفت و برای ما قابل احترام است خوشحالیم که از بوشهر به آنجا رفته و به تیم ملی هم دعوت شده و به او تبریک می‌گویم  ما در نیمه اول سپاهان را خیلی خوب بسته بودیم و موقعیت‌ آنچنانی به آنها ندادیم به جز ارسال‌هایی که انجام می‌دادند و ما می‌دانستیم در آنجا آسیب‌پذیر هستیم. در نیمه دوم وقتی گل اول را خوردیم تیم‌مان خیلی باز بازی کرد و برای جبران به جلو رفتیم که شاید اشتباه کرده باشیم و فضای مناسبی برای محبی پیش آمد که توانست کارش را انجام دهد. او بازیکن بزرگ و گردن‌کلفتی است و نمی‌شد او را کنترل کنیم. تا آنجایی که بچه‌ها توانستند او را کنترل کردند اما بیشتر از این توان نداشتیم.

وی در مورد اینکه احساس می‌شد تیم شاهین در نیمه دوم کمی از لحاظ بدنی تحلیل رفته است، گفت: بزرگترین اشتباه ما همین‌جا است فکر می‌کنیم چون هوا گرم است حریف در اینجا دچار مشکل می‌شود ولی ما هر روز بدن‌مان تحلیل می‌رود در این گرما تمرین می‌کنیم. گرما چیزی نیست که بگویید به آن عادت می‌کنم. آنها یک روز می‌آیند انرژی می‌گذارند و می‌روند. الان می‌روند بازسازی می‌کنند و در شرایط آب و هوایی بهتر قرار می‌گیرند اما ما هر روز اینجاییم و توان‌مان از دست می‌رود مگر اینکه خیلی بزرگ فکر کنیم، حرفه‌ای زندگی کنیم و غذا بخوریم و از نظر پزشکی به ما برسند که اینطور نیست.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت:‌بعد از باخت من بیایم توجیه کنم بگویم تیم ما ارزان بسته شد و تیم سپاهان گران بسته شد شاید مردم به من بخندند اصلاً بگوییم تیم‌مان مجانی بود، امروز خوب نبودیم، بیایم بهانه بگیریم و بگویم به ما پول ندادند، رختکن نداریم و ایرادها را بگویم بهانه همیشه هست. ما بد بودیم و باید می‌باختیم. ما مشکلات زیادی داریم. شما نمی‌دانید که آیا بردار من سیگاری است یا خیر ما مشکلات داریم و باید بتوانیم آنها را حل کنیم. باید با آنها بسازیم. مسئولین باید همت کنند و به ما کمک کنند که آینده‌مان مختل نشود و مسیرمان مسیر خوبی باشد.

ویسی در مورد اینکه آیا شاهین خلا یک بازیکن با تجربه را امروز حس نمی‌کرد، گفت: فرق سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور با ما همین است. من با محمد طیبی صحبت کردم که به اینجا بیاید یک میلیارد و ۵۰۰ از من می‌خواست. ما با این پول هفت بازیکن گرفتیم و نمی‌توانستیم اینگونه هزینه کنیم باید با داشته‌هایمان بهترین کار را انجام بدهیم و ان‌شاءاللهبتوانیم نقاط ضعف‌مان را پوشش دهیم من انتقادها را می‌پذیرم. بازنده بودیم و بازنده‌ دست‌هایش بالا است ولی امیدوارم بتوانیم دفعه بعد شما را در اینجا خوشحال ببینیم.

وی در مورد اینکه آیا می‌شود این تیم تا هفته دوم جمع کرد و سروسامان بهتری داد، گفت: شک نکنید هیچ تیمی اینقدر به سپاهان حمله نمی‌کند. ما ۷-۸حمله خیلی خوب هم داشتیم ولی چون بازنده شدیم دیده نمی‌شود. مطمئن باشید حرف‌های زیادی برای گفتن داریم، مطمئن باشید تمام وجود خودم را می‌گذارم چون این مردم لیاقت دارند، شایسته هستند و نمی‌گذارم خداناکرده برای تیم اتفاقات ناگواری بیافتد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.