در جلسه شورای شهر بوشهر مطرح شد:خدا را شکر که فدراسیون فوتبال ما را متوجه مشکلات تنگک ها کرد!

شناسه خبر: 21487
تاریخ انتشار: 05 شهریور 1398

 

به گزارش فوتبال بوشهر و به نقل از خلیج فارس در این جلسه عبدالخالق برزگرزاده عضو شورا خواستار رسیدگی شهرداری به مبلمان شهری تنگک ها به دلیل تردد تیم های لیگ برتری به ورزشگاه شهید مهدوی شد و گفت: البته حق مردم تنگک ها است که از خدمات شهری مناسب بهره مند شوند و صرفا ملاک برای رسیدگی به محلات، رضایت مهمانان و مسافران نباشد.

وی همچنین خواستار بررسی شورای ترافیک برای ایجاد دوربرگردان موقت در خیابان نیروگاه و مقابل ورودی ورزشگاه مهدوی شد تا بصورت موقت در روزهای بازی مسیر برگشت خودروها به سمت بوشهر تسهیل شده و نیاز به طی مسیر به سمت نیروگاه و ایجاد ترافیک جهت برگشت به بوشهر نباشد.

در ادامه مهرزاد آسایش عضو شورا نیز با بیان اینکه خدا را شکر می کنیم که تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید مهدوی، مشکلات و کمبود محلات تنکگ ها را گوشزد کرد، اظهار داشت: سالها گلایه شورایاران این محلات و حضور مسئولان حداقل در تالارهای مستقر در تنگک ها، مشکلات را پر رنگ نکرده بود. البته انتظار می رود که اگر اتفاقی هم برای این محلات رخ می دهد، خارج از روند احساسی و با هدف بهره مندی ساکنین باشد، چون تیم های ورزشی ۲۴ ساعت می آیند و می روند، اما این مردم هستند که در محله سکونت دارند.

وی همچنین خواستار پیگیری شهرداری برای تهیه کارتی جهت پیشکسوتان فوتبال بوشهر جهت تماشای مسابقات لیگ برتری شاهین شد تا گنجینه های تجربه و پیشکسوتان فوتبال به نحو مناسبی تکریم شوند.

آسایش در پابان با انتقاد از اجرایی نشدن پروژه هایی که برای توجه به محلات تنگک ۳، شهرک فضیلت و باغ زهرا در بودجه سال گذشته و امسال مصوب شده، گفت: رییس شورا باید پیگیر این مهم و برنامه زمان بندی پروژه های عمرانی شهرداری باشد تا اگر بعد از دوسال قرار نیست مصوبات بودجه برای این محلات به مرحله اجرا برسد، در بودجه سال آینده تکرار نشده و امیدواری بی نتیجه به مردم ندهیم.

گفتنی است در این جلسه پویا دولابی غایب بود و پس از نطق های اعضا، ختم جلسه شورا اعلام شد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.