گلایه های دروازبان ملی پوش بوشهری از جشن برترین های فوتسال: ترازوی انتخاب برترین‌ها چه بود؟/ انتظار شفاف‌سازی داریم

شناسه خبر: 2156
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1396

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال با بیان این که ناراحتی بابت برخی انتخاب‌ها به وجود ‌آمده، از کمیته فوتسال خواست در این زمینه شفاف‌سازی کند.

علیرضا صمیمی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره برگزاری مراسم برترین‌های فوتسال اظهار کرد: ابتدا لازم می‌دانم به سپهر محمدی بابت کسب عنوان بهترین دروازه‌بان تبریک بگویم چون می‌دانم زحمات زیادی برای کسب این عنوان کشید. امیدوارم هر دوی ما این راه را به خوبی ادامه دهیم چون هر دو، دروازه‌بان تیم ملی هستیم. درباره مراسم هم باید بگویم، با توجه به این که کمیته فوتسال، اولین سالش بود که آن را برگزار می‌کرد، یک سری کم و کاستی‌ها وجود داشت.

او افزود: جای خالی بزرگان فوتسال در این مراسم احساس می‌شد. بزرگانی مثل وحید شمسایی، حسین شمس، محمدرضا حیدریان و عباس ترابیان شناسنامه فوتسال هستند و فوتسال باید با کمک آن‌ها به سر منزل مقصود برسد. با این حال هر چه بود، تمام شد و امیدوارم سال‌های آینده مراسمی در خور شان فوتسال برگزار شود.

صمیمی که در جام جهانی و لیگ برتر بیش‌ترین سیوها را داشت، در مورد انتخاب نشدنش به عنوان بهترین دروازه‌بان، گفت: به هر حال هر کسی به هر نحوی ناراحت است. فکر می‌کنم در مورد انتخاب برترین دروازه‌بان سخت‌گیرانه نگاه کردند و من باید بیش‌تر از این تلاش کنم تا بتوانم نظر دوستان را برآورده کنم. البته به شخصه نمی‌دانم چه کسی برترین‌ها را انتخاب کرده است. بعد از مراسم هم پیگیری نکردم اما برایم سوال است که ترازوی انتخاب برترین‌ها چه بوده است؟ خودمان در جام جهانی و جام ملت‌ها بوده‌ایم و دیده‌ایم یک سری فاکتور برای انتخاب برترین‌ها دارند و همه چیز را بسیار شفاف اعلام می‌کنند.

دروازه‌بان اول تیم ملی فوتسال تاکید کرد: من تنها بحث خودم را نمی‌کنم و این موضوع مورد سوال بسیاری از ملی‌پوشان است. ما به انتخاب‌ها احترام می‌گذاریم اما باید بدانیم ترازو انتخاب چه بوده است. منی که جایزه‌ای نبرده‌ام، از امروز همه چیز را به فراموشی سپردم و امیدوارم واقعا برترین‌ها انتخاب شده باشند. با این حال همه بازیکنان با همدیگر رفیق هستند و چنین مسائلی هیچ دلخوری بین آن‌ها به وجود نیاورده است. ما دیروز بعد از مراسم تمرین کردیم و امروز صبح هم تمرین داشتیم. جو اردو هیچ تغییری نکرده و همه با هم صمیمی هستند.

این ملی‌پوش فوتسال هم‌چنین درباره پرداخت نشدن پاداش مقام سومی جام جهانی در مراسم دیروز، به ایسنا گفت: ما هم فکر می‌کردیم قرار است پاداش‌ها را در مراسم بدهند چون دقیقا یک سال از جام جهانی می‌گذرد. با این حال آقای ساکت صبح امروز در تمرین تیم ملی حاضر شده و اعلام کرد پاداش‌ها امشب در ضیافت شام پرداخت می‌شود. باید بگویم از وقتی آقای ساکت آمده، تحول خوبی در فوتسال ایجاد شده است. هم‌چنین قول داده‌اند کف‌پوش سالن کمپ تیم ملی نیز تا آبان تغییر خواهد کرد. ما هیچ چیز اضافه‌ای نمی‌خواهیم و فقط انتظار داریم در خور شان ملی پوشان به‌ آن‌ها توجه شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.