واکنش رضاییان به ادعای مجید جلالی

شناسه خبر: 216
تاریخ انتشار: 08 مرداد 1396

رضاییان:دوستان به دنبال بهانه جویی نباشند! در تبریز فاصله هتل ما تا زمین بازی هم ۴۵ دقیقه بود.
تیم‌های پارس جنوبی جم و پیکان در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال، روز جمعه به مصاف هم می‌روند.در این باره مجید جلالی در مصاحبه‌ای گفته بود که در شهر جم تنها یک میهمانسرا وجود دارد که آنجا را هم می‌گویند نمی‌توانند به ما بدهند و باید به یک شهر دیگر برویم. وی گفته بود که هوای استان بوشهر در این وقت از سال ۵۵ درجه بالای صفر است و ما باید یک مسیر یک ساعته را از شهری دیگر به جم برویم.
این صحبت‌ها با واکنش بهرام رضاییان، مدیرعامل پارس جنوبی مواجه شده است. رضاییان اظهار داشت: طبق مکاتباتی که انجام دادیم، مهمانسرایی برای تیم پیکان در نظر گرفتیم که فاصله آن تا زمین مسابقه، ۳۰ دقیقه است. در حالی که آقای جلالی گفته بود من یک جا در کنار زمین می‌خواهم. ما در حالی این مکاتبات را انجام دادیم که این کارها وظیفه ما نیست.
وی افزود: فرودگاه عسلویه تا شهر جم، ۴۵ دقیقه فاصله زمانی دارد و هتلی که برای این تیم در نظر گرفتیم، در وسط این فاصله قرار دارد. هتل‌های خوبی هم اینجا هست که می‌توانند آنها را برای تیم خود در نظر بگیرند. سال گذشته تیم‌های لیگ دسته اول در این هتل‌ها اسکان یافتند.
مدیرعامل پارس جنوبی با گلایه از فاصله بین ورزشگاه یادگار امام تبریز با هتل محل اسکان این تیم گفت: تهران یک هتل مانند هتل المپیک دارد، اما سایر شهرها شاید چنین امکاناتی در نزدیک ورزشگاه نداشته باشند. در شهر تبریز، ما در هتلی اسکان داشتیم که ۴۵ دقیقه تا ورزشگاه یادگار امام فاصله زمانی داشت. چون ما در شهر کوچکی هستیم، دلیل نمی‌شود که برخی‌ها این حواشی را ایجاد کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.