محمد شریفی بازیکن بوشهری سایپا:تلاش می کنم نظر فرهاد مجیدی را جلب کنم،از انتخاب سایپا خوشحالم

شناسه خبر: 21675
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1398

 

محمد شریفی، هافبک بوشهری تیم سایپا با وجود ۱۹ سال سن در هر دو بازی ابتدایی سایپا در لیگ برتر درترکیب ثابت این تیم به میدان آمده است.

این بدین معنی است که ابراهیم صادقی قصد دارد با میدان دادن به جوان ها دگردیسی خاصی را در سایپا ایجاد کند تا تیم برای کسب نتیجه هم انگیزه پیدا کند. محمد شریفی در این باره به خبرنگار ما می گوید: از انتخاب تیم سایپا خوشحال هستم چرا که در این تیم به جوان ها بهاء داده می شود و همه تلاش خود را به کار می گیرم که جواب اعتماد ابراهیم صادقی را به بهترین شکل ممکن بدهم. فضای تیم هم آرام است و این کمک می کند که بازیکن جوان شرایط خوبی را در تیم تجربه کند. بطوریکه در سال های اخیر شاهد بودیم از این تیم جوان های خوبی رشد کردند و مطرح شدند که یکی از این ها مهدی ترابی است.

 

محمد شریفی در خصوص دو بازی سپری شده گفت: بازی با ذوب آهن یک بازی خاص برای ما بود و بازگشت خوبی به جریان بازی داشتیم. من شک ندارم این فصل ذوب آهن یکی از تیم های خوب لیگ برتر خواهد بود و هر تیمی به راحتی قادر نخواهد بود این تیم را در اصفهان شکست دهد. این بازی برای ما فقط یک بازی سه امتیازی نبود. در سایه کسب سه امتیاز به این نتیجه رسیدیم که این توانمندی را داریم شکست را با پیروزی عوض کنیم. در مصاف با گل گهر هم موقعیت های خوبی برای گل زنی داشتیم اما از آن بهره نبردیم. اما این قابل جبران است و نگاه امیدوارانه ای به بازی های آینده داریم.

 

هافبک تیم سایپا در مورد اینکه با وجود بازی برای تیم ملی نوجوانان و جوانان این روزها در اردوی تیم امید حضور ندارد، گفت: من چند بار به اردوی تیم امید دعوت شدم. با توجه به حضور ثابت در ترکیب سایپا تلاش خواهم کرد که دوباره نگاه مثبت فرهاد مجیدی را نسبت به خود جلب کنم. البته من در بازی های لیگ برتر برای دعوت به تیم ملی هم تلاش می کنم به خصوص که مارک ویلموتس نشان داده به جوان ها نگاه ویژه ای دارد و این برای من و همه بازیکنان جوان امید بخش است.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.