آژیر قرمز در فوتبال گناوه،پرسپولیس از لیگ دسته دوم کنار می رود؟

شناسه خبر: 21726
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1398

هفته نخست رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در حالی از هفت روز دیگر رسما استارت خواهد خورد که پرسپولیس گناوه یکی از نمایندگان استان در این لیگ نه تنها تمرینی آغاز نکرده است بلکه به نظر می رسد خیلی راحت از رقابتهای تمسال کنار گذاشته شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در سالهای اخیر این تیم پر طرفدار ،لیگهای سه و دو را تجربه کرد و نکته مهم آن حوضر پر تعداد طرفداران این تیم روی سکوهای داغ و سیمانی ورزشگاه قدیمی شهید سراجی بود اما امسال ماجرا از همان ابتدا فرق داشت و فرشته ای برای نجات پرسپولیس گناوه پیدا نشد.

نادر جعفری سرمربی این تیم که طی سالهای اخیر هر داشت برای عشق و تیمش گذاشت نیز امسال بی خیال تیمداری گردیده و حتی راهی تهران شد تا به زندگی شخصی خود برسد و جالب اینکه در شهر پر رونق از نظر اقتصادی گناوه ،هیچ نهاد یا مسئولی تا این لحظه اقدامی برای جلوگیری از یک فاجعه فوتبالی انجام نداده تا روزشمار کنار گذاشتن یک تیم و نماینده استان بوشهر از لیگ دسته دوم به راحتی آب خوردن رقم بخورد!

انتظار می رفت مسدولان بلند پایه شهر گناوه و حتی استان بوشهر از فوتبالی گرفته تا سیاسی وارد ماجرا شوند اما انگار دوربین ها به سمت دیگری نشانه رفته اند!

هفته آینده پرسپولیس گناوه در شهر کامیاران باید به مصاف اتحاد این شهر برود اما نگرانی طرفداران پر تعداد این تیم ریشه دار شهر گناوه بیش از گذشته شده مگر انکه معجزه ای رخ دهد؟!

 

 

*هفته نخست – چهارشنبه ۲۷ شهریورماه
اتحاد کامیاران – پرسپولیس گناوه – ساعت ۱۶:۴۵ – ورزشگاه آزادی کامیاران

نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.