شنبه فینال لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران/ یک چشم به یزد،یک نگاه به بوشهر!

شناسه خبر: 21745
تاریخ انتشار: 20 شهریور 1398

تکلیف قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شنبه مشخص خواهد شد.

به گزارش فوتبال بوشهر در شرایطی هفته آخر رقابتها برگزار می شود که مهمترین اتفاق می تواند در بوشهر رقم بخورد.گلساپوش صدرنشین با برد در بوشهر مقابل دریانوردان قهرمان خواهد شد و البته شکست مقابل شاگردان طبیب نژاد می تواند جام را به یزد و در دستان مسیگر و دوستانش برساند.

 

حساسیت موضوع به شکلی است که شاید در رسانه ها حرف و حدیث هایی هم رد و بدل شود اما به یک نقطه مشترک در روز شنبه مطمئن هستیم.دریانوردان تیم بوشهری که در این فصل با مشکلات مالی زیادی روبرو بوده با شرافت کامل مقابل گلساپوش مدعی قهرمانی بازی خواهد کرد ،برادران طبیب نژاد آدمهای کوچکی در فوتبال ساحلی ایران نیستند و کاری به حاشیه ها نخواهند داشت از طرفی پارس جنوبی تیم پرافتخار بوشهری در فوتبال ساحلی باید در یزد بازی را ببرد و چشم انتظار شکست گلساپوش در بوشهر باشد تا باز هم عنوان قهرمانی لیگ برتر را از آن خود کند.

یزدی ها نیز برای دفاع از اعتبارشان دوست دارند پارس جنوبی را متوقف کنند تا دیگر نماینده شهرشان به جام برسد آنهم در کنار ساحل خلیج همیشه فارس و این شاید در تاریخ فوتبال ساحلی بی سابقه باشد  که دو شهر یزد و بوشهر رقابت جالبی را در روز آخر داشته باشند!

در هفته بیست دوم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور روز شنبه هفته آینده تیم دریانوردان بوشهر در زمین ساحلی بوشهر میزبان تیم صدرنشین مقاومت گلسا پوش یزد است.

 

تیم پارس جنوبی بوشهر در صورت پیروزی در این دیدار و شکست تیم مقاومت گلسا پوش یزد در مقابل تیم دریانوردان بوشهر برای ششمین بار تیم پارس جنوبی بوشهر قهرمان مسابقات فوتبال ساحلی لیگ‌برتر می‌شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.