سوژه روز :این مصاحبه ها به شاهین کمک می کند؟!

شناسه خبر: 21750
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1398

لیگ برتر فوتبال و هیاهوی خاص آن باعث می شود تا فوتبال هر شهری در رسانه ها بیش از گذشته دیده شود.

 

به گزارش فوتبال بوشهر در طول ۲۴ ساعت گذشته عبدالله ویسی سرمربی،ایزدپناه سرپرست و مسیگر مدیر عامل شاهین شهرداری سه مصاحبه متفاوت پیرامون وضعیت مشکلات شاهین شهرداری انجام داده اند که صادق بارانی بازیکن با تجربه این تیم هم آن را کامل کرد.

 

در تمام مصاحبه ها یک نکته مشخص بود که دوستان به نوعی می خواهند محترمانه جواب هم را بدهند اما آیا بهتر نبود برخی حواشی درون خانوادگی باز نشود و سفره دل شاهینی ها اینگونه نقل محافل خبری نگردد؟! شاهین یک دهه پیش با انبوهی هوادار لیگ برتر را تحت تاثیر قرار داده بود ،یک ورزشگاه پر از تماشاگر و شور هیجانی که به لیگ داد ،حال که بعد از سالها یک تیم از شهر بوشهر به لیگ برتر بازگشته، شاید بهتر باشد حرفه ای تر برخورد کنیم و دور از حواشی از فوتبال لذت ببریم!

 

بی پولی وکمبود امکانات قصه جدیدی در فوتبال بوشهر نیست و نخواهد بود،این فوتبال آدمهای عجیب و غریب هم دارد که برخی از آنها اگر خودشان وارد گود نشوند حاضر نیستند تیم جان بگیرند ،نیازی نیست اسمی آورده شود مردم فوتبالی بوشهر به خوبی فوتبال و فضای آن را درک میکنند ،کاش اندکی حرفه ای تر با مسائل برخورد شود تا لذت بیشتری از فوتبال سهممان شود! یکشنبه تیم برد می خواهد تا برای دو بازی خارج از خانه بعدی آماده شود ،اکنون باید تیم را برای برد و سه امتیاز اول آماده کنید ،هوادار ۹۰ دقیقه کنار شماست،پس یا علی!

 

شاهین شهرداری که وارد لیگ برتر شد متعلق به یک استان است ،ملک شخصی یک یا چند نفر نیست اگر می توانید دردی دوا کنید بسم الله اما تیشه به ریشه این فوتبال نزنید،جوانان این شهر حق دارند اگر برخی بگذارند!

 

حامد نیک ذات


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.