شایعه در گناوه:علی کلانتری سرمربی پرسپولیس در لیگ دو!؟

شناسه خبر: 21765
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1398

باشگاه پر طرفدار پرسپولیس گناوه که در بدترین شرایط ممکن چند سال اخیر خود قرار دارد ،تا این لحظه هیچ برنامه ای برای حضور در فصل آتی لیگ دسته دوم نداشته و هنوز مشخص نیست بدون حضور نادر جعفری در لیگ فصل جدید توانایی شرکت دارند یا خیر؟!

 

به گزارش فوتبال بوشهر برخی منابع خبری از حضور علی کلانتری سرمربی سابق تیمهای برق و فجر شهید سپاسی شیراز در گناوه خبر می دهند و حتی گفته می شود تمرینات تیم از روز جمعه در تهران آغاز می گردد! این خبر در حالی منتشر شده که هیچ منبع رسمی  از گناوه آن را تایید و حتی تکذیب نکرده است اما گویا قرار است اتفاقات جدیدی رخ دهد.

 

پرسپولیس گناوه یکی از تیمهای پرطرفدار استان بوشهر در رقابتهای چند سال اخیر لیگ دسته دوم بوده که سالهاست با نادر جعفری و دوستانش سرپا مانده اما فصل گذشته اتفاقاتی رخ داد تا مرد محبوب فوتبال گناوه برای فصل جدید برای حضور در باشگاهی که سالها برای آن زحمت کشیده ،رغبتی نداشته باشد .

 

شاید طی ۲۴ ساعت آینده اتفاقاتی جالب برای پرسپولیس گناوه رخ دهد ،فقط امیدواریم پای دلالان در پایتخت به تیم محبوب شهر گناوه باز نشود و تصمیمات عاقلانه ای برای پرسپولیس گرفته شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.