پیروز قربانی سرمربی سردار بوکان:شرایط جوی بوشهر کار دست سردار بوکان داد

شناسه خبر: 21964
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1398

 

سرمربی تیم فوتبال سردار بوکان گفت: در بازی برابر ایرانجوان نداشتن شناخت و تحلیل از شرایط گرما و رطوبت هوای بوشهر کار دست تیم سردار بوکان داد.

پیروز قربانی چهارشنبه شب پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود: بازیکنان ما در نیمه نخست  بازی خوبی ارائه کردند و توانستند برتر از حریف ظاهر شوند.

وی بیان کرد: در نیمه دوم به دلیل اینکه در این آب و هوا عادت به بازی و تمرین نداشتیم کم آوردیم ولی با این وجود گرما توجیه خوبی برای تیم نیست و باید برابر حریف پیروز می‌شدیم.

قربانی ادامه داد: در این بازی با هدف پیروزی وارد زمین شدیم و برای دستیابی به این مهم تا پیش از تحلیل رفتن بازیکنان از لحاظ بدنی روند خوبی را سپری کردیم.

وی عنوان کرد: تیم سردار بوکان با هزینه‌های شخصی اداره می‌شود و سعی داریم با بهره‌گیری از جوانان بومی و غیربومی از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور باشیم.

قربانی ادامه داد: هدف ما به طور صددرصد صعود است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی یادآور شد: سردار بوکان در فصل گذشته نیز می توانست جزو تیم‌های صعود کننده به لیگ یک باشد ولی به دلیل اینکه مسئولان در برابر مجموعه تیم صادق نبودند این مهم محقق نشد.

قربانی افزود: این تیم از فصل‌های گذشته بدهی دارد و همین منجر شده تا بخشی از تمرکز مدیریت صرف تسویه این بدهی‌ها باشد و امید می‌رود مسئولان استان با مدیریت تیم همراهی داشته باشند.

ایرنا


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.