ادعای عجیب سرپرست سایپا پس از شکست تیمش در جم:برای تیم کمالوند همیشه پنالتی می‌گیرند!یک نفر مدام از ما فیلم می گرفت!

شناسه خبر: 22047
تاریخ انتشار: 31 شهریور 1398

حسین خوش‌نظر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شکست ۳ بر ۲ مقابل پارس جنوبی گفت: ابتدا باید از مجموعه پازارگاد تشکر کنم که ما مهمان آنها بودیم بسیار به ما لطف دشاتند. نیروی انتظامی هم کمال همکاری را با ما داشت و به هواداران خونگرم خوب شهر جم هم تبریک می‌گویم. آنها ۹۰ دقیقه تیم خودشان را تشویق کردند کوچکترین حرف ناشایستی علیه تیم ما نزدند.

وی افزود: چند مورد ذهن ما در بازی با پارس جنوبی را مشغول کرده اول اینکه طبق دستورالعمل‌ها میزبان‌ها مکلف شدند که زمین مسابقه را قبل از بازی و بین دو نیمه آبیاری کنند اما در شهر جم این اتفاق نیفتاد. مسئله بعدی این است که تیم میزبان یک دوربین ۹۰ دقیقه کنار نیمکت ما گذاشته بود و مدام از ما فیلم می‌گرفت. حتی این آقای تصویربردار قصد ورود به رختکن ما را داشت.

سرپرست تیم فوتبال سایپا با اشاره به صحبت مربیان پارس جنوبی با داور عنوان کرد: چرا مربیان حریف بعد از پایان نیمه اول به وسط زمین رفتند و به داور خسته نباشید گفتند. چرا اجازه ندادند که داور از زمین بیرون بیاید و بعد به آنها خسته‌ نباشید بگویند. چرا ناظر داوری ما۲۰ ساعت قبل از مسابقه تغییر کرد؟ خداداد افشاریان از پیشکسوتان داوری است و بارها برای تیم‌های من سوت زده است. اما سؤالم اینجا است چرا مربی حریف بین نیمه به جایگاه ناظران رفته و با ناظر داوری صحبت می‌کند.  اگر این مسئله اشکالی ندارد ما هم از این بعد چنین اقدامی انجام بدهیم.

خوش‌نظر با اشاره به پنالتی‌هایی که برای تیم‌های فراز کمالوند در فصل گذشته و این فصل گرفته می‌شود، گفت:  سرمربی تیم ما بارها به بازیکنان‌مان تذکر داد که در محوطه جریمه با بازیکن حریف تنه به تنه نشوید زیرا تجربه ثابت کرده که داوران برای تیم‌های این مربی خیلی خوب پنالتی می‌گیرند. فصل گذشته برای تیم این مربی ۹ پنالتی گرفته شده است. در بازی قبل هم برای پارس جنوبی پنالتی گرفته شد. در مسابقه با ما تیم سایپا هم در دقیقه ۷ داور به سود پارس جنوبی اعلام پنالتی کرد . آن هم در حالی که داور پشت‌ دروازه می‌گفت این صحنه پنالتی نبوده و بازیکن پارس جنوبی خودش را به بازیکن سایپا زده است اما داور اعلام پنالتی کرد سؤال من این است پس این داوران پشت دروازه‌‌ برای چه کاری آنجا حضور دارند؟ داور بعد از آن پنالتی هم با ۲-۳ سوت اشتباه که شاید تأثیرگذار هم نبود تمرکز بازیکنان ما را به هم زد.

سرپرست تیم فوتبال سایپا با اشاره به وقت‌های اضافه گفت:‌ آیا نیمه دوم فقط چهار دقیقه وقت اضافه داشت؟! چند بار دخسوس و بازیکنان پارس جنوبی به زمین افتادند. ۶ تعویض هم انجام شد. بنابراین چهار دقیقه وقت اضافه بسیار کم است.

وی با اشاره به تفکرات باشگاه و مدیرعامل این باشگاه گفت: مدیرعامل باشگاه ما همواره تأکید می‌کند که باید به ورزش کشور خدمت کرد. تیم فوتبال سایپا هم ۱۲ بازیکن امید در اختیار دارد و یکی از جوان‌ترین تیم‌های تاریخ باشگاه سایپا و لیگ برتر است. ما فقط خواهان اجرای عدالت هستیم سعید فتاحی در سازمان لیگ زحمت زیادی می‌کشد و با مشکلات زیادی هم روبه‌رو است و شب و روز تلاش می‌کند اما ما خواهان اجرای عدالت هستیم چرا پارس جنوبی ۲ روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. چرا در جام حذفی هم بیشتر از ما استراحت می‌کند. ما فقط خواهان اجرای عدالت هستیم.

خوش‌نظر با اشاره به قضاوت حاج ملک گفت:‌او یکی از داوران خوب ما است ولی اتفاقاتی که در این بازی رخ داد باعث اعتراض ما شد. اعتراض بیشتر نیمکت ما در واکنش به اعتراض‌های نیمکت حریف بود. ما خواهان اجرای عدالت هستیم و چیزی بیشتر نمی‌خواهیم. اما هم در این مسابقه هم در مسابقه قبل هم ناظر بازی ما تغییر کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.