برد تیم ملی فوتبال ساحلی مقابل پارس جنوبی

شناسه خبر: 22072
تاریخ انتشار: 02 مهر 1398

 

دوشنبه شب در دیداری دوستانه تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از سد پارس جنوبی بوشهر گذشت.

به گزارش فوتبال بوشهر در این دیدار که به میزبانی زمین فوتبال ساحلی دهکده گردشگری بوشهر برگزار شد تیم ملی با نتیجه ۷ بر ۴ برابر نماینده بوشهر پیروز شد.

 

در این دیدار امیر حسین اکبری(۲گل)، محمد مرادی (۲گل)، محمد معصومی، مصطفی سبحانی و هادی فرهمند ۷ گل تیم ملی را به ثمر رساندند.

محمدعلی نظرزاده(۲گل)، میلاد دریایی و امیر حسین امیدی نیز چهار گل تیم پارس چنوبی را در این دیدار به ثمر رساندند.

تیم ملی فوتبال ساحلی در دومین دیدار دوستانه خود چهارشنبه شب در بوشهر به مصاف دریانوردان بوشهر می‌رود.

تیم ملی فوتبال ساحلی از شب گذشته اردوی آمادگی خود برای حضور در مسابقات جهانی المپیک ساحلی قطر را در بوشهر آغاز کرده است.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: این تیم پس از برگزاری آخرین اردوی آمادگی خود در بوشهر با تیم‌های مراکش و عمان دیدار می‌کند.

به گزارش   ایرنا؛ عباس هاشم پور دوشنبه شب پس از بازی دوستانه تیم ملی با پارس جنوبی بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به اهمیت بازی جهانی المپیک ساحلی در تلاشیم تا پیش از این رقابت‌ها با هر کدام از تیم‌های مراکش و عمان ۲ دیدار دوستانه به میزبانی کشور عمان برگزار کنیم.

وی ادامه داد: تیم ملی ایران در مرحله گروهی مسابقات جهانی المپیک ساحلی با تیم های اوکراین، سنگال و پاراگوئه همگروه است.

هاشم پور یادآور شد: این رقابت ها از سطح بسیار بالایی برخوردار است زیرا قدرت‌های برتر ساحلی جهان همانند برزیل، روسیه و سوئیس نیز در المپیک جهانی ساحلی قطر حضور دارند.

وی در ارتباط با برپایی اردوی تیم ملی در بوشهر نیز گفت: شرایط آب و هوایی نزدیک بوشهر به قطر (میزبان مسابقات جهانی المپیک ساحلی) باعث شد تا این شهر میزبان آخرین اردوی داخلی تیم ملی پیش از رقابت‌های المپیک ساحلی باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: بوشهر همواره حمایت کننده فوتبال ساحلی است و در این راستا مسئولان پارس جنوبی و هیات فوتبال بوشهر شرایط بسیار خوبی برای برپایی اردوی آمادگی تیم ملی مهیا کردند.

هاشم پور ادامه داد: در قالب این اردو امشب برابر پارس جنوبی بازی بسیار خوبی برگزار کردیم چرا که این تیم از تیم‌های شایسته فوتبال ساحلی کشور است.

وی عنوان کرد: تیم پارس جنوبی با بهره گیری از جوانانی آینده‌دار پشتوانه‌ای قابل اتکا برای تیم ملی است.

تیم ملی فوتبال ساحلی چهارشنبه شب هفته جاری پس از برگزاری دومین بازی دوستانه در بوشهر راهی تهران می‌شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.