جوان بوشهری سپاهان مقابل پرسپولیس دومین گل فصلش را به ثمر رساند،بیرانوند مغلوب شوت تماشایی محبی

شناسه خبر: 22138
تاریخ انتشار: 04 مهر 1398

محمد محبی جوان بوشهری فصل جدید سپاهان در ورزشگاه آزادی و مقابل پرسپولیس گلزنی کرد تا دومین گل لیگ برتری‌اش اهمیت فراوانی داشته باشد.

این بوشهری خوش آتیه در چهار دیدار گذشته تیم فوتبال سپاهان در ترکیب اصلی تیم قرار داشت ولی به یکباره امیرقلعه‌نویی تصمیم گرفت این بازیکن را در دیدار برابر پرسپولیس از ابتدا در ترکیب اصلی قرار ندهد.

محبی که اولین گل فصل را در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر، تیم فصل گذشته‌اش در لیگ یک و در اولین دیدار فصل جشن گرفته بود، طی سه دیدار اخیر طلایی‌پوشان نیز عملکرد چشم‌گیری داشت و در دیدار برابر ماشین‌سازی و نفت مسجد سلیمان فاصله‌ای تا ثبت گل دومش نداشت که نمایش خوب حامد لک و سوشا مکانی مانع ثبت دومین گل محبی شد.

با این حال محبی اولین تعویض امیرقلعه‌نویی در مقابل پرسپولیس بود و او را در دقیقه ۵۲ وارد زمین کرد.

این بازیکن ۲۱ ساله که در تیم امید ایران نیز عضویت دارد، در مقابل پرسپولیس نمایش خوبی پس از ورودش به زمین داشت و توانست پس از اینکه کی‌روش، شاگردان امیرقلعه‌نویی را پیش انداخته بود، از آشفتگی خط دفاعی سرخ‌های پایتخت استفاده کند و با دور زدن شجاع خلیل‌زاده شوتی محکم از زاویه بسته روانه دروازه علیرضا بیرانوند کند؛ شوتی که قدرت زیادی داشت و از بالای دستان گلر پرسپولیس وارد دروازه شد تا محبی که در صعود شاهین به لیگ برتر هم تاثیر بسیاری داشت، در لیگ برتر رفته رفته خود را به اهالی فوتبال معرفی کند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.