نشست شهردار بوشهر ،رییس هیات فوتبال و نماینده مجلس برای حل مشکلات شاهین شهرداری

شناسه خبر: 22203
تاریخ انتشار: 07 مهر 1398

 

در لیگ برتر امسال، شاهین بوشهر اولین بازی خود را در خانه به تیم سپاهان باخت، مقابل شهر خودرو مغلوب شد و پس از یک تساوی خانگی مقابل پیکان، در دو بازی بعدی مقابل نساجی و ماشین‌سازی نیز متحمل شکست شد.

به گزارش فوتبال بوشهر به نقل از مهر؛ این تیم با یک امتیاز از پنج مسابقه خود در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و حالا بیش از هر زمان دیگری نیازمند حمایت در ابعاد مختلف است تا بتواند خود را بازیابی کرده و جایگاه بالاتری دست یابد.

به منظور رفع مشکلات تیم شاهین بوشهر و عبور این تیم از بحران، صبح یکشنبه نشستی با حضور شهردار بوشهر، رئیس هیئت فوتبال استان و نماینده مردم استان در مجلس برگزار شد.

شاهین را حمایت می‌کنیم

نماینده مردم شهرستانهای بوشهر، گناوه دیلم در مجلس شورای اسلامی در این نشست اظهار داشت: شاهین بوشهر از تیم‌های پرطرفدار در سطح کشور است و باید به صورت ویژه مورد حمایت قرار گیرد.

حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اضافه کرد: تیم شاهین متعلق به مردم استان بوشهر است و وظیفه من به‌عنوان خدمت‌گزار مردم ایجاد نشاط و شادی و ترویج روحیه ورزشی و پهلوانی در این دیار فوتبال‌خیز است.

وی افزود: آمادگی مجدانه خود را برای هرگونه همکاری با باشگاه شاهین شهرداری و هیئت فوتبال در راستای رفع مشکلات تیم اصیل شاهین و دوستداران همیشه ارزشمند این تیم بنام کشور اعلام می‌دارم و قاطعانه همت و توان خود را برای حل پدیده ناخوشایند پدیدار شده در شاهین به کار خواهم گرفت.

دبیر کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بر رفع مشکلات عدیده تیم شاهین شهرداری بوشهر و همچنین بکارگیری همه بسترها و ابزارهای موجود برای خوشحالی مردم بوشهر و اهالی فوتبال تاکید کرد.

 

شاهین اوج می‌گیرد

خدری افزود: به هواداران و عاشقان این تیم کهن قول می‌دهم که شاهین را در اوج ببینیم و برای رسیدن به این هدف ارزشمند کوتاهی نخواهم کرد و با هر کسی که مانعی برای پیشرفت شاهین باشد به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: شاهین در رگ‌های مردم بوشهر جاری است و خوشحالی و شادابی آنها زیباترین لحظه‌ها برای من که جزئی از فوتبال‌دوستان هستم خواهد بود.

نماینده مردم بوشهر در مجلس از رایزنی با یکی از شرکت‌های معتبر کشوری در راستای برگزاری نشست تخصصی برای حمایت مالی و جذب بازیکنان جدید داخلی و خارجی موردنظر کادر فنی تیم شاهین شهرداری بوشهر مقرر شد با حضور مسئولان موردنظر طی روزهای آتی خبر داد.

لزوم کمک به شاهین

محمد نجفی رئیس هیئت فوتبال استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: شاهین بوشهر اکنون وضعیت خوبی در جدول ندارد و باید تلاش کنیم که این تیم به جایگاه بهتری دست یابد.

وی با تشریح تجربیاتش در زمان مدیر عاملی تیم شاهین بوشهر خاطرنشان کرد: نماینده مردم بوشهر در مجلس تاکنون در همه مسائل فوتبالی شاهین پیش قدم بوده و همه مردم شاهد عملکرد مثبت و تلاش‌های وی بوده و خواهند بود.

سید نورالدین امیری شهردار بوشهر نیز با ابراز خوشنودی از تشکیل این نشست، خواستار حمایت‌های بیشتر و تعامل مضاعف با شهرداری شد و از تمامی کمک‌های مادی و معنوی آنها و سایرین تشکر کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.