شاهین شهرداری راهی مرحله بعد شد/ جام حذفی مرحله یک شانزدهم،خوشه طلایی ساوه ۳ (۱) – شاهین بوشهر ۳ (۳)؛

شناسه خبر: 22228
تاریخ انتشار: 08 مهر 1398

 

تیم‌های خوشه طلایی ساوه و شاهین شهرداری بوشهر در چهارچوب دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند.

این دیدار جذاب و پرهیجان که در طول ۱۲۰ دقیقه بازی دو تیم، ۶ گل در پی داشت، در نهایت به ضربات پنالتی کشیده شد.

در نیمه اول این تیم خوشه طلایی بود  که با گل‌های اکبر صغیری در دقیقه ۱۵ و احسان پورشیخ علی در دقیقه ۱۶ از شاهین پیش افتاد. اما این تازه شروع کار در ورزشگاه یادگار امام بود و شاگردان عبدالله ویسی که این روزها اصلا شرایط خوبی در لیگ برتر ندارند، در جام حذفی دست به کاری ویژه زدند و مقابل تیمی که توانسته در کمال ناباوری صدرنشین فعلی لیگ برتر باشد، دو گل در دقایق ۷۳ و ۸۳ توسط بهمن سالاری زدند تا بازی به وقت‌های اضافه کشیده شود.

 

در وقت‌های اضافه تیم شاهین توانست با گل دقیقه ۱۰۵ دانیال مومنی به گل سوم دست پیدا کند. بازی رو به پایان بود، که تیم میزبان توسط سجاد اژدر در دقیقه ۱۱۹ و یک دقیقه پیش از سوت پایان بازی به گل تساوی رسید تا ضربات پنالتی تعیین‌کننده تیم پیروز میدان باشد.

در ضربات پنالتی اما خوشه طلایی خوب عمل نکرد و تنها توانست یکی از ضربات پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا شاگردان ویسی با ثبت ۳ گل در ضربات پنالتی در مجموع با نتیجه ۶ بر ۴ به مرحله بعدی مسابقات راه پیدا کنند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.