برای تو علی رضا که همچنان صمیمی ما هستی!

شناسه خبر: 2239
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396

فاضل قنبرپور/ مراسم انتخاب بهترین های سال فوتسال ایران در حالی برگزار شد که باز هم سیاست ها و روابط خنده دار رییس خوش خنده و سابق فوتبال ایران کار دستش داد و باعث شد تا رسانه ها به این مراسم مثلا مهم ایرادات فراوانی بگیرند.

 

در این میان علی رضا صمیمی دروازبان ثابت و بوشهری تیم ملی فوتسال ایران هم از این انتخابات مضحک در امان نماند تا پسر خوش اخلاق و بدون حاشیه بوشهری  به انتقاد از نحوه انتخاب برترین های سال بپردازد.صمیمی در طول حدود یک دهه گذشته بی حاشیه و با برخورداری از کمترین روابط رسانه ای تبدیل به گلر اول فوتسال ایران شد تا جاییکه نظری دیگر دروازبان ملی پوش فوتسال آرام آرام از دروازه تیم ملی کنار برود ،در این انتخابات مظلوم واقع گردید .

 

این دروازبان خوش استیل بوشهری که تاریخی ترین مدال برنز فوتسال کشورمان را در رقابتهای قهرمانی جهان به همراه تیم ملی کسب کرد و رکوردهای مهار توپ در آن رقابتها را به نام خود ثبت کرد ، به گواه آمار رسانه های معتبر فوتسال جهان نامش در میان هفت دروازبان برتر دنیا قرار گرفت،در کشور خود مورد بی مهری واقع شد و نام دروازبان ذخیره وی در تیم ملی از گلدان رای گیری ترابیان و دوستانش به عنوان دروازبان سال فوتسال ایران به بیرون آمد.

صمیمی در فصل گذشته رکورد  کمترین گل خورده لیگ برتر فوتسال ایران را بنام خود ثبت کرد و هم اکنون به همراه مس سونگون صدرنشین لیگ برتر فوتسال ایران می باشد آنهم با ۱۶ گل خورده که کمترین گل دریافتی لیگ برتر تا این لحظه می باشد!

 

علی رضا که حتی در شهر و استان خود هم هیچگاه مورد توجه آنچنانی قرار نگرفته و برخی با نصب یک بنر معمولی وظیفه خود را تمام شده میدانند،برای ما بهترین دروازبان فوتسال ایران و  البته آسیا است.شاید وقتش شده باشد استاندار بوشهر به عنوان والی یک استان سراسر استعداد فوتبال و فوتسال به ستاره های ورزشی خود بیشتر بها دهد و نامگذاری یک سالن ورزشی بنام صمیمی و امثال او که به لحاظ اخلاقی هم زبانزد هستند ،دل این این پسر خوشنام فوتسال ایران را بدست آورد.

ایرادی ندارد دوستان مشاور در سطوح مختلف مدیریتی به جای دعواهای سیاسی،از حق این جوان و دیگر جوانانی که با فوتبال و فوتسال در این چند سال افتخارات بزرگی برای استان به ارمغان آورده اند,دفاع کرده و وظیفه اصلی خود را انجام دهند.فکر نمیکنید اگر این اتفاقات در شهرهایی مانند تبریز یا اصفهان رخ داده بود نماینده مجلس یا استاندار آنها فریاد اعتراض خود را به تمام ایران اسلامی رسانده بود؟!

علی رضا صمیمی در طول سالهای اخیر تنها نام فوتسالی بوشهر بوده که افتخارات بسیار زیادی برای فوتسال ایران حتی در جام جهانی کسب کرده و همچنان برای ما و اهالی ورزش استان قابل احترام است حتی اگر دوستان مسئول در استان بوشهر برای این نامها ارزشی قابل توجه قائل نشوند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.