آرامش و روزهای خوب در بندر عامری+عکس

شناسه خبر: 22440
تاریخ انتشار: 14 مهر 1398

محمود آرامش و شاهین بندر عامری در پنج هفته ابتدایی لیگ دسته سوم نتایج خوبی گرفته اند و حالا این تیم پر طرفدار با یک بازی کمتر در مکان دوم جدول قرار دارد.

 

بازیکن سابق شاهین بوشهر که در ابتدای راه مربی گری قرار دارد یک تیم جوان و بومی برای مردم این منطقه تنگستان روانه بازی ها کرده که در ۴بازی ۹گل به ثمر رسانده اند و تنها دو گل دریافت کرده است.بازیکنان جوانی مانند علی پور و صفری در خط حمله و یک کاپیتان با تجربه و سختکوش که بازوبند کاپیتانی عامری ها بر بازو می بندد ،همگی یک نشانه مهم دارند که صعود می تواند حرف آخر آنها باشد.

سرمربی شاهین عامری جمعه شب در گفتگو با برنامه رادیویی جمعه ها با ورزش تاکیید دارد که تنها هدفش صعود به مرحله بعدی است و بازی به بازی جلو می روند.او همچنین از عوامل مدیریتی باشگاه هم قدردانی کرد که  ابزار لازم را برای رسیدن به خواسته های بازیکنان فراهم کرده اند.

 

محمود آرامش و شاهین عامری فعلا روزهای خوبی را در لیگ سه سپری میکنند و باید دید در آینده چه اتفاقاتی برای انها رقم می خورد.صعود به مرحله نهایی و در خاتمه لیگ دو می تواند برای این مربی بومی و با انگیزه استان خیلی حرفها برای گفتن داشته باشد!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.