به جا مانده از جدال شاهین و فولاد/ از حضور کارگردان نامی بوشهر تا اولین بازی لیگ برتری ابراهیمی جوان!

شناسه خبر: 22445
تاریخ انتشار: 14 مهر 1398

 

جدال تیمهای شاهین شهرداری بوشهر و فولاد خوزستان که با نتیجه ۱بر۰ به سود مهمان اهوازی خاتمه پیدا کرد، سوژه های زیادی در پی داشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر شاهین این روزها حال و هوای خوبی ندارد و طرفدارانش دوست دارند خیلی زود اولین برد در فصل جدید لیگ برتر را تجربه کنند.

 

 

فیلمساز بوشهری هم نگران شاهین

احسان عبدی پور کارگردان مطرح بوشهری در بازی شاهین و فولاد به ورزشگاه شهید مهدوی رفت تا نظاره گر بازی تیم شهرش باشد.فیلمساز نامدار بوشهری که در یک دهه اخیر حرفهای زیادی در سینمای ایران برای گفتن داشته، به همراه حسین مظفری اینگونه مغموم از شکست شاهین در ورزشگاه شکار شدند.

 

 

 

اولین بازی لیگ برتری ابراهیمی جوان مقابل فولاد ثبت شد

علی ابراهیمی جوان ۱۹ ساله بوشهری اولین بازی تاریخ لیگ برتری اش را با لباس شاهین شهرداری انجام داد.ابراهیمی جوان که حاصل زحمات مربیان فوتبال پایه شاهین در چند سال اخیر است در این بازی به عنوان دفاع چپ به میدان رفت و روز سختی را مقابل مهره های نامدار و باتجربه مانند شیمبا و بیت سعید داشت.ابراهیمی اوتهای بلندی پرتاب میکند و عملکرد خوبش در تیم امید شاهین باعث شد تا ویسی او را در جام حذفی و سپس لیگ برتر به میدان بفرستد.این جوان خوش استیل ابتدای راه است و فقط باید به فرامین مربیانش گوش دهد تا خیلی زود شاهد حضور یک چپ پای کلاسیک در فوتبال بوشهر باشیم!

 

 

 

گلر گرجستانی شاهین و یک روز خوب مقابل فولاد

ماکسیم کوویلیتایا گلر گرجستانی شاهین که ابتدای فصل حتی مورد انتقاد برخی هم قرار گرفت در جدال با فولاد خوزستان یکی از بهترینهای زمین بود.

ماکسیم چند واکنش خوب در هر دو نیمه داشت اما در نهایت موفق شند اولین کلین شیت لیگ برتری اش را ثبت نماید.او به عنوان یک گلر خارجی وظیفه سنگینی درون دروازه شاهین شهرداری دارد و شاید اگر اولین موفق شود یک بازی دروازه شاهین را بسته نگه دارد استرس هم از تیمش دور شود.گلر گرجی و ۳۳ساله شاهین، مقابل فولاد اشتباهی نداشت و در صحنه گلزنی بیت سعید هم کاری از دستش بر نیامد.

نتیجه تصویری برای گلر خارجی شاهین شهرداری

 

 

 

شاهین هیچ وقت تنها نیست

هواداران شاهین با شوق و اشتیاق زیادی راهی ورزشگاه می شوند تا تیم محبوب خود را تسوق کنند.فرقی ندارد پیر و جوان اما در این میان مو سپید ها حرمت ویژه ای دارند.آنها سالهاست در کنار این نام زندگی میکنند و امیدوارند بعد از تعطیلات چند روزه لیگ برتر بالاخره اولین پیروزی شاهین شهرداری ثبت شود.واقعیت این است که مسیر راه طولانی رسیدن به ورزشگاه تنگک نسبت به ورزشگاه شهید بهشتی سخت تر است اما باز هم شاهین تنها نیست!

 

 

میانه میدانی مثل فولادم آرزوست!

میانه میدان فولاد در دست دو بازیکن با تجربه و دونده بود که آنها هم موفق شدند با همین حربه مقابل شاهین شهرداری موفق شوند.آبشک . عبدالله زاده دو عنصر مهم خط میانی فولاد به راحتی میانه میدان را گرفتند تا به سه امتیاز برسند.هر چند سیستم بازی شاگردان ویسی استفاده از ضد حملات بود اما آبشک با دوندگی بی امان فرصت اجازه استفاده از این تاکتیک را نداد و تنها یک بار شاهین می توانست روی ضربه سالاری به گل برسد که گردان آن را گرفت.

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.