گزارش روز:ماجرای کنار گذاشتن ویسی در جلسه ای که برای تعیین تکلیف اسپانسر برگزار شده بود!

شناسه خبر: 22540
تاریخ انتشار: 19 مهر 1398

ماجرای کناره گیری عبدالله ویسی از سرمربی گری باشگاه شاهین شهرداری به جایی ختم شد که او عطای کار در بوشهر را به لقایش بخشید و در مصاحبه ای کوتاه با رادیو ایران باز هم از برخی اتفاقات عجیب در بوشهر پرده برداشت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که پنج شنبه ظهر و حدود ساعت یک ظهر جلسه ای با حضور برخی از اعضای هیات مدیره و برخی از اعضای شورای شهر برگزار شد ،تکلیف ماندن سرمربی خوزستانی شاهین را یکسره کرد!

در این جلسه که با هدف مذاکره با نماینده اسپانسر تهرانی تحت عنوان نفت طلاییه برگزار شد اما به یکباره  و در اواخر جلسه چند ساعته که تنش های زیادی هم داشت برخی مخالفان ویسی برای کنار گذاشتن وی اقدامات لازم را انجام دادند تا ویسی خود شخصا به قطع همکاری اش با تیم بوشهری راضی شود.

 

در این جلسه که محمد نجفی رئیس هیات فوتبال استان هم حاضر بوده و گویا نماینده شرکت اسپانسر معرفی شده ،در مورد شرایط حضور این اسپانسر صحبتهای زیادی مطرح می گردد.در این میان درگیری لفظی آنقدر بالا می گیرد و برخی اعضای شورا ایراداتی را نسبت به حضور اسپانسر در عرصه مدیریتی باشگاه شاهین شهرداری اعلام میکنند تا بحث و جدلها با صدای بلند ادامه یابد!

 

اینکه شهردار بوشهر در این جلسه حضور داشته و با برخی واکنش ها مخالفت خود را اعلام کرده است و حتی درد و دل کنان رو به یکی از اعضای شورای شهر می گوید از این همه دخالت خسته شده ام هم در نوع خود جالب است یا اینکه یکی از اعضا فقط تکرار میکرده ویسی باید امروز با رای هیات مدیره برود در حالی که جلسه برای مذاکره با اسپانسر بوده نه تعیین تکلیف برای ادامه حضور ویسی هم می تواند سوژه جدید باشد!

 

در این میان برخی اعضای شورا غایب بوده اند که هنوز موضع آنها مشخص نیست. با این حال نظرات جالب برخی از آنها پیرامون حضور اسپانسر هم جالب تر از همیشه بوده است.یکی می گفته مربی قبلی اینقدر مصاحبه نمی کرد چرا ویسی اینگونه مارا مورد خطاب قرار میدهد و دیگری پاسخ میداده مربی قبلی برای پولش قهر هم کرد چرا این را نمی گویید! یکی خواستار حضور علی دایی بوده ،دیگری علی کریمی را می خواسته ،یکی برای نیمکت شاهین با نکونام مشورت گرفته و دیگری می گفته ویسی برود همه چیز حل خواهد شد! یکی از زندان رفتن مدیر عامل اسپانسر پیشنهادی کنایه می زده و …. در این جلسه چند ساعته انواع و اقسام اتفاقات عجیب و غریب رخ می دهد تا مشخص شود تیمی تحت عنوان شاهین شهرداری بوشهر با چه شرایطی اداره می شود و در این فصل رنگ ارامش را خواهد دید یا خیر!؟

در این فصل که هنوز هفته های زیادی از آن نگذشته آنقدر اتفاقات عجیب ،تهدید ها و دخالتهای دنباله دار در تیم بوشهری دیده شده که می توان از آنها یک کتاب نوشت!

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.