کلانتری سرمربی امید گناوه:این ۳۰درصد توان ماست،اروند حریف قدرتمندی بود

شناسه خبر: 22734
تاریخ انتشار: 25 مهر 1398

 

علی اصغر کلانتری سرمربی امید گناوه پس از برتری پرگل مقابل کارون اروند خرمشهر در خصوص بازی اظهار داشت : بازی بسیار سخت و دشواری بود که به شکر خدا توانستیم با یک نتیجه قاطع به پیروزی برسیم و هواداران و مردم ورزش دوست گناوه را خوشحال کنیم.

کلانتری افزود : با توجه به شرایط جسمانی بازیکنان و شرایط زمین تمرینات تاکتیکی را کار کردیم و روز بازی آن را اجرا نمودیم که بتوانیم بازی را به سود خود به پایان رسانده و به سه امتیاز بازی برسیم.

سرمربی امید گناوه بیان داشت: می‌دانستیم که اروند تیم بسیار قوی است و از بازی‌های گذشته ۷ امتیاز کسب کرده است و اگر بازی دلخواهانه ای را ارائه می دادیم شاید به این نتیجه مطلوب نمی رسیدیم.

وی ادامه داد: ما توپ را به حریف دادیم و سعی کردیم با شناسایی نقاط ضعف از آنها استفاده کنیم و همین اتفاق افتاد و به بهترین نوع ممکن از موقعیت‌های ایجاد شده خود استفاده کردیم.

او گفت : همانطور که گفتم حریف تیم خوب و قدری بود و موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما داشت که گلر ما عکس العمل های خوبی نشان داد و چندین موقعیت هم با بی دقتی مهاجمان حریف از دست رفت.

کلانتری با بیان اینکه بازی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد بودیم گفت : بازی که سه گل در آن به ثمر می‌رسد قطعاً بازی زیبا و جانداری بوده و اگر زمین کیفیت مطلوبی داشت قطعاً بازی از این نیز زیباتر می شد. در این بازی فقط ۳۰ درصد توانایی و آمادگی تیم امید را دیدید که ۷۰ درصد دیگر جای بهتر شدن و پیشرفت را داریم.

سرمربی امید گناوه اظهار کرد : با توجه به اینکه دوره بدنسازی نداشتیم تا نیم‌ فصل باید رتبه خوبی را در جدول برای خود به دست آوریم که نزدیک به صدر جدول باشد و در نیم‌فصل دوم برای صدر و صعود بجنگیم.

وی در پایان در خصوص عملکرد تیم داوری بازی گفت : با توجه به اینکه تیم حریف اعتراضات زیادی داشت ولی تیم داوری بسیار خوب و شجاعانه سود زد.

او در خصوص بازی بعدی تیمش نیز بیان داشت : دیدار بعد ما با شهرداری آستارا است که باید روی آن بازی تمرکز کرد و به آنالیز آن بازی بپردازیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.