حسین پورامینی هافبک پارس جنوبی جم:جمعه یک ورزشگاه زرد پوش را می خواهیم تا استقلال را شکست دهیم

شناسه خبر: 2280
تاریخ انتشار: 21 شهریور 1396

حسین پورامینی هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم می گوید برای تثبیت روزهای خوش تیمش در لیگ باید استقلال را شکست دهند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر هافبک میانی پارس جنوبی جم با بیان این مطلب ادامه داد:بازی سختی در پیش داریم و باید با هوشیاری کامل مقابل تیم بزرگی بنام استقلال قرار بگیریم.امیدوارم مصدومان ما زودتر برسند و با تمام قوا برای شکست استقلال به میدان برویم.

 

پورامینی تصریح کرد:نتایج استقلال در هفته های گذشته شاید باب میل هوادارانش نبوده باشد اما آبی و قرمز همیشه بزرگ هستند و باید به انها احترام گذاشت .ما پارس جنوبی جم هستیم ،تیمی که حاشیه ندارد و بدون تبلیغات رسانه ای زیاد تنها به عشق مردم استان و بخصوص هواداران جمی وارد لیگ برتر شده ایم.بردن استقلال سخت اما شدنی است و قول میدهم تا پای جان برای تیممان فداکاری کنیم تا دل این مردم عاشق فوتبال شاد شود.

 

هافبک پارس جنوبی جم ادامه داد:باید با حوصله و صبر به این بازی نگاه کنیم و شخصا اعتقاد دارم گل زدن به استقلال باید با صبر انجام شود نه اینکه احساسات چاشنی کار شود .اکنون دیگر تیم بی تجربه ای نیستیم و لیگ به ما احترام میگذارد ،برای این بازی احساس خوبی دارم و منتظر یک ورزشگاه زرد پوش در روز جمعه خواهم بود.اینجا شور فوتبال وجود دارد و بدون تعارف باید ثابت کنیم حق ماست همان بالای جدول بمانیم.

 

بازیکن دشتستانی پارس جنوبی جم در مورد حضور هواداران تاکیید کرد:استان ما احترام به تیم رقیب را سرلوحه خود قرار داده و همواره از هواداران تیمم به نیکی یاد می شود.میدانم از سراسر استان بخصوص زادگاهم دشتستان کلی هوادار می آید تا پارس جنوبی جم را حمایت کنند .

 

وی در پایان خاطرنشان کرد:بازی مقابل جبارف یا جباری ترسی ندارد و در فوتبال نامها بازی نمیکنند .پارس یک ستاره دارد که در کارهای تیمی خلاصه شده است و باید به تیم ما احترام گذاشته شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.