گزارش روز:هیات مدیره شاهین شهرداری،از انتخاب مدیر عامل تا ترک جلسه از سوی عضو هیات مدیره!

شناسه خبر: 22936
تاریخ انتشار: 01 آبان 1398

جلسه هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری که روز چهارشنبه تشکیل شده بود و حکم مدیرعاملی سعید مسیگر سرپرست چند ماه اخیر این باشگاه رسمی شد ،حاشیه های عجیبی داشت و نشان می دهد حال و روز تیمی را که در هفت بازی اخیر لیگ برتر تنها یک امتیاز دشت کرده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و در حالی که گفته می شد تشکیل این جلسه برای انتخاب سرمربی تیم است و مهمترین موضوع تا قبل از جدال با پرسپولیس هم همین نکته بود اما گویا  انتقادات دو عضو هیات مدیره کار را به جایی رسانده که باباچاهی و بنه گزی جلسه را بدون حضور در رای گیری ترک کرده اند.به نظر می رسد باباچاهی که از شاهینی های قدیمی سالیان گذشته محسوب می شود اعتقاد داشته باید یک فرد با تجربه تر برای صندلی مدیر عاملی برگزیده شود اما پنج عضو هیات مدیره چنین اعتقادی نداشته اند!

شنیده می شود در پی این اختلاف نظرها ،بنه گزی و باباچاهی در رای گیری شرکت نکرده و حتی باباچاهی عنوان می کند برای جانشین من در هیات مدیره به فکر فرد دیگری باشید و بزودی خیلی از مسائل را به هواداران خواهم گفت!

 

واکنش های متفاوتی بعد از اتمام این جلسه و رسمیت پیدا کردن مدیر عاملی مسیگر در فضای مجازی مطرح شد.عده ای او را فردی بومی و شایسته مدیریت باشگاه دانستند و عده ای با توجه به حضور او روی نیمکت سپاهان بوشهر در لیگ برتر بزرگسالان استان ،اعتقاد دارند او وقتی برای حضور تمام وقت برای رفع امور باشگاه لیگ برتری ندارد.

 

شاهین شهرداری بوشهر که پس از صعود به رقابتهای لیگ برتر ،حواشی عجیبی از جمله دخالتها عجیب و غریب گرفته تا گرفتن نتایج ضعیف را تجربه میکند و اکنون در فاصله ۲۴ ساعت مانده به جدال با پرسپولیس ،هواداران این تیم امیدوارند با یک برد این حواشی مختص فوتبال بوشهر کمتر شود تا تیم نفسی به راحتی بکشد!

در واپسین ساعتهای چهارشنبه شب یک برگ ابلاغ مبنی بر محرومیت شش ماهه مدیر عامل جدید شاهین شهرداری هم رو شد که می تواند تبعات جدیدی داشته باشد!

در همه جای دنیا باشگاهی اگر سرمربی خود را برکنار میکند ،پیش از برکناری گزینه بعدی را آماده میکند تا تیم با مشکل مواجه نشود اما در شاهین شهرداری تدبیری برای این نکته مهم اندیشیده نشد و یا به عبارتی اجازه ندادند تا تیم بوشهری تنها با حضور مهرداد کریمیان و محمود بحرینی {مربی گلرها} روز جمعه به مصاف پرسپولیس و گابریل کالدرون آرژانتینی برود!

 

در این میان نقش شهرداری بوشهر به عنوان رئیس هیات مدیره هم در نوع خود جالب است که این تصمیمات را او می گیرد یا فشارهای بیرونی همچنان تاثیرگذار هستند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.