صبوحی سرمربی پرسپولیس بنه گز:شادی دربی برای ما تمام شد ،راه سختی در پیش داریم

شناسه خبر: 2294
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1396

سرمربی پرشپولیس بنه گز یکی از نمایندگان استان در لیگ سه گفت:شادی برد در دربی بنه گز برای ما تمام شد و از حالا باید به فکر بازی بعد باشیم.

 

حسین صبوحی در گفتگو با فوتبال بوشهر با بیان این مطلب گفت:از اینکه اولین بازی فصل را بردیم خوشحالم ولی دیگر شادی کافی است .یک بازی سخت و حساس را از حریف بردیم که جا دارد به بچه های تیمم و هوادارانمان تبریک بگویم.واقعیت این است که بازی با توجه به شرایط دو تیم در یک روستا ناخواسته دچار حساسیت هایی شده بود و اینهم از جذابیت های فوتبال است.

 

سرمربی پرسپولیس بنه گز ادامه داد:تیم ما برای لیگ استان بسته شده بود اما حضور در لیگ سه یک تجربه جدید است و حالا برای حضور در این لیگ سنگین و طاقت فرسا باید آماده باشیم.یک ماجراجویی جدید و برای من و شاگردانم محسوب می شود و قول میدهیم جوانهای خوبی به فوتبال استان معرفی کینم.

 

صبوحی ضمن تقدیر از بازی شاگردانش تصریح کرد:بازی را در حالی بردیم که حدود ۲۰ دقیقه ۱۰ نفره مقابل حریف با تجربه بازی کردیم و یکی از بهترین بازیکنان ما هم اخراج شد تا کارمان سخت شود.داور مسابقه هر دو تیم را اذیت کرد و همین از نگرانی های ما در لیگ سه می باشد که امیدوارم نظارت بهتری انجام شود.

 

سرمربی پرسپولیس بنه گز در خاتمه تاکید کرد:این بازی تمام شد و باید برای ادامه راه اماده شویم،روزهای سختی در پیش داریم که امیدوارم با حمایت هوادارانمان بازی ها و نتایج بهتری را کسب کنیم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.