گزارش روز:جلسات مهم در استانداری بوشهر،آیا شاهین به اسپانسر واگذار می شود! مالک سابق باشگاه نفت تهران در بوشهر

شناسه خبر: 23075
تاریخ انتشار: 05 آبان 1398

نتایج عجیب و فاجعه بار تیم شاهین شهرداری در هشت هفته اخیر لیگ برتر فوتبال ایران ،اهالی فوتبال بخصوص طرفداران این تیم را بیش از گذشته نگران کرده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر و پس از استعفای یا به عبارتی پروژه کنار زدن عبدالله ویسی از سرمربی گری شاهین شهرداری،مدیرتی این باشگاه همچنان نتوانسته جانشینی برای او پیدا کند و شکست سنگین مقابل پرسپولیس هم نتوانست انها را مجاب کند تا با تدابیر صحیح وضعیت این تیم بحران زده را بهتر کنند.

 

روز یکشنبه همزمان با ۲۸ صفر و رحلت پیامبر گرامی اسلام جلسات متعددی برگزار شد که مهمترین آن حضور اسپانسر پایتخت نشین یا همان مالک باشگاه نفت تهران فردی بنام جهانیان در بوشهر و ساختمان استانداری عنوان کرد.گویا مالک سابق نفت تهران که در آن زمان درگیری های شدیدی هم با علی کریمی داشت با رایزنی خدری نماینده مجلس مقابل اعضای شورای شهر ،شهردار بوشهر و مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان بوشهر در استانداری بوشهر به میزبانی دکتر ستوده نشست و مذاکرات انجام شد.محمد نجفی و سرپرست باشگاه شاهین شهرداری نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

در ادامه جلسات روز یکشنبه در استانداری دکتر ستوده جلسه ای جداگانه با برخی اعضای شورای شهر داشت و پیرامون وضعیت شاهین شهرداری به بحث و گفتگو پرداختند.آیتمهای مختلفی در این جلسات مطرح شد و جهانیان اسپانسر معرفی شده شرایط خود را اعلام کرد و البته شرایط و ضمانتهایی که شهرداری و شورای شهر داشتند .

 

به نظر می رسد تا ۲۴ ساعت اینده نتیجه این جلسات متعدد و فوری نهایی شود ،آیا شورا و شهرداری تیم را به اسپانسر می دهد؟ آیا این مالک سابق باشگاه نفت می تواند برای شاهین شهرداری کار مفیدی انجام دهد؟اینها همه سوالاتی است که در ذهن علاقه مندان به فوتبال بوشهر بخصوص شاهینی ها وجود دارد !

 

 

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.