انتخاب مربی کروات برای شاهین شهرداری و یک علامت سوال بزرگ !

شناسه خبر: 23207
تاریخ انتشار: 11 آبان 1398

جمعه شب و پس از شکست شاهین شهرداری مقابل ذوب آهن اصفهان ،خبری روی خروجی منابع رسمی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر قرار گرفت که میشو سرمربی کروات فصل گذشته مس رفسنجان گزینه جدی نیمکت تیم بوشهری است .

 

به گزارش فوتبال بوشهر انتخاب سرمربی جدید از مهمترین برنامه های هر مدیر عامل فوتبالی است که باید به آن احترام گذاشت و از اینکه مسیگر بعد از آن مصاحبه آتشین حالا خود به تنهایی می خواهد تصمیم بگیرد جای بسی خوشحالی است اما برخی سوالات در همین کمتر از ۲۴ ساعت گذشته ذهن همه را به خود مشغول کرده است که امیدواریم مدیر عامل جوان شاهینی ها خیلی زود به آنها پاسخ دهد.

 

آنهایی که در سه سال اخیر لیگ یک را دنبال کرده اند به خوبی خبر دارند که مربی سابق مس رفسنجان که اهل کرواسی است یک فرد منظم و سخت گیر است که معمولا با عصبانیت و جدیت خاصی تمرینات تیمش را دنبال میکند.

میشو کریستیچوویچ کروات در حالی به عنوان گزینه سرمربی گری  از سوی مسیگر معرفی شده که انتخاب او می تواند یک چالش عجیب برای باشگاه پر طرفدار بوشهری باشد اما نکته عجیب این ماجرا انتخاب دستیار غیر بومی و تقریبا ناشناخته برای وی است که در نوع خود جالب می باشد!این همه مربی زحمت کش و کارکشته در شهر و استان وجود دارند که هر کدام می تواند دستیار خوبی برای مربی خارجی باشد اما به یکباره نامی مطرح می شود که تنها در لیگ دو خبرهایی از وی شنیده شده و حتی فصل قبل برای هدایت ایرانجوان در بدترین روزهای خودش در لیگ دسته دوم معرفی شد اما این اتفاق رخ نداد!

اینکه میشو هنوز نیامده دستیار معرفی می شود ما را به یاد ماجراهای باشگاههایی مانند استیل آذین و…می اندازد.امیدواریم اتفاقات غیر فوتبالی که بوشهری ها اصلا آن را دوست ندارند پشت ماجرا نباشد و افرادی به مدیر عامل جوان و کم تجربه {در عرصه مدیریت} شاهین شهرداری مشاوره میدهند این نکات مهم را یادآوری کرده باشند!

در روزهای سخت شاهین شهرداری تقریبا هیچ مربی صاحب کارنامه فوتبال ایران راضی به حضور در بوشهر نشد و شاید به عبارتی بهتر راه مذاکره به آنها را بلد نبودند که اینها همه اشکالات مدیریتی است که بر شاهین شهرداری وارد است ،حال چگونه و با کدام آنالیز فنی این مربی کروات به مسیگر معرفی شده هم بر ما پوشیده است اما اگر میشو موفق شود ،ریسک بزرگ مدیر عامل شاهینی ها جواب داده اگر هم که غیر از این باشد امیدواریم باز هم شکایت خارجی ها از فوتبال ایران به فیفا ارسال نگردد!

تدبیر و منطق حکم میکرد ابتدا سرمربی خارجی به بوشهر بیاید ،سپس ببینیم او خودش دستیار دارد یا باید یکی دو جوان بومی برای کمک به تیم به کادر فنی اضافه شوند.اینها علامت سوالهایی است که باید مدیر عامل و همچنین هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری پاسخ دهند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.