سرمربی ایرانجوان :اقدام مامور نیروی انتظامی با بازیکن ما در گیلان پیگیری شود،باید با گلهای بیشتری شهرداری بندرعباس را میبردیم

شناسه خبر: 23437
تاریخ انتشار: 20 آبان 1398

 

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: اقدام مامور نیروی انتظامی در برخورد با بازیکنان ایرانجوان از طریق شوکر و اسپری فلفل از سوی مسئولان فوتبال و سیاسی استان پیگیری شود.

مهدی قنبری روز دوشنبه پس از پیروزی ۲ بر صفر تیمش برابر شهرداری بندرعباس در جمع خبرنگاران افزود: در جریان دیدار هفته گذشته برابر چوکای تالش در حالی که بازیکنان ما کوچک‌ترین اعتراض و بی احترامی نداشته و تنها موضوع کم گرفته شدن وقت اضافه را اعلام کردند از سوی مامور نیروی انتظامی مورد برخورد قرار گرفتند.

وی بیان کرد: با همه احترامی که برای ماموران نیروی انتظامی قائل هستیم این حرکت ناپسند که حتی عذرخواهی هواداران چوکای تالش از بازیکنان ایرانجوان را در پی داشته باید از سوی مسئولان پیگیری شود.

قنبری ادامه داد: فرشاد پیوس سرمربی تیم چوکا نیز تا پس از چند روز از این حادثه پیگیر وضعیت بازیکنان مصدوم ایرانجوان بودند که در این ارتباط از وی کمال قدردانی را داریم.

وی در ارتباط با دیدار تیمش برابر شهرداری بندرعباس نیز گفت: در این دیدار هواداران جانانه از تیم تشویق و مزد حمایت‎های مستمر خود از ایرانجوان را گرفتند.

قنبری اظهارداشت: ایرانجوان امروز پس از ۲ شکست پیاپی در بازی‌های خارج از خانه که روی ۲ اشتباه فردی بازیکنان حاصل شد به یک برد ارزشمند دست پیدا کرد.

وی گفت: در این بازی در صورت دقت بازیکنان می‌توانستیم با شمار گل‌های بیشتری حریف بندرعباسی را شکست دهیم چراکه بازیکنان ما ۹۰ دقیقه روی دروازه حریف بودند.

قنبری در ارتباط با وضعیت رامین دهقانی نیز گفت: وی از نظر اخلاقی و فنی از بهترین بازیکن‌های ما بود ولی با اشتباه‌هایی که داشته به وی اعلام کردیم قادر به همکاری با وی نیستیم.

وی افزود: در این ارتباط در کار خود تابع یک اصول و قوانینی هستم که خود را موظف به اجرا آنها می‌دانم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.