محبی بازیکن ملی پوش و بوشهری سپاهان:در بازی با تراکتور روی سکوها فقط حرص خوردم!با وجود حساسیت بازی با عراق ،اردوی تیم ملی در آرامش است،از دیدن وضعیت شاهین ناراحتم

شناسه خبر: 23476
تاریخ انتشار: 22 آبان 1398

محمد محبی که هم اکنون در اردوی تیم ملی در اردن بسر می برد پیش از سفر به اردن ، گفت: من خیلی اهل مصاحبه نیستم و امیدوارم رسانه ها از دست من ناراحت نشوند. اگر به تلفن ها پاسخ نمی دهم می خواهم روی تمرین و بازی تمرکز کنم. خوشحالم از وضعیتی که در تیم سپاهان دارم. در ابتدای حضور دراین تیم علاوه بر امیر قلعه نویی و دستیاران او بزرگ ترهای تیم به من کمک کردند و به من انگیزه دادند و این در حضورم در ترکیب ثابت تیم تاثیرگذار بود. من برای رسیدن به این جایگاه سختی های زیادی را تحمل کردم و قطعا قدردان اینروزها خواهم بود.

 

بال راست تیم سپاهان در خصوص اخراج در بازی با پارس جنوبی گفت: من بازیکن بی انضباطی نیستم و روحیه پرخاشگری ندارم. با این حال خیلی ناراحت شدم که فرصت بازی در برابر تراکتور را از دست دادم. هر چند اخراجم در بازی با پارس جنوبی فنی بود. البته داور می توانست به من کارت زرد نشان ندهد. خدا را شکر تیم دراین بازی خوب فوتبال بازی کرد و در نهایت بازی را برد. خیلی دوست داشتم دراین بازی بزرگ در زمین باشم و روی سکوها فقط حرص خوردم.

 

محمد محبی در پاسخ به این سوال که آیا سپاهان می تواند فصل را با قهرمانی در لیگ برتر تمام کند، گفت: لیگ برتر این فصل لیگ جذابی است. ۴ تا ۵ تیم شانس قهرمانی دارند و کار بسیار سخت است. ما همه در تیم برای رسیدن به جام تلاش می کنیم و امیدواریم در ادامه مسیر هم اتفاقات خوب به سود ما رقم بخورد و در نهایت به کمک تماشاگران دوست داشتنی سپاهان جام را بر بالای سر ببریم.

 

بازیکن تیم ملی در خصوص بازی پیش رو در برابر عراق هم گفت: اگر چه بازیکن کم تجربه ای هستم اما به خوبی می دانم این بازی حساس و سرنوشت ساز است. مارک ویلموتس مربی حرفه ای است. او با وجود تاکید بر اهمیت این بازی آرامش خوبی را در اردوی تیم ملی به وجود آورده است بطوریکه اصلا بازیکنان استرس ندارند. طبیعتا اگر سرمربی تصمیم به حضور من در زمین بگیرد با همه وجود بازی خواهم کرد. باخت به بحرین را همه فراموش کرده ایم. از این دست از اتفاقات در فوتبال طبیعی است. ضمن اینکه این بازی درس های گرانبهایی برای ما داشت که به طور حتم از آنها بهره خواهیم برد. امیدواریم دعای مردم همراه ما باشد و در این بازی به گونه ای در میدان حاضر شویم که همه نتیجه را برای خود کنیم و هم مردم از سبک بازی ما لذت ببرند.

 

محمد محبی در پایان صحبت هایش اشاره ای هم به نتایج شاهین در لیگ برتر داشت و گفت: نتایج تیم شاهین برای من ناراحت کننده است. از من نونهالی در تیم شاهین بازی کردم. می دانم بوشهر چه فوتبالیست های خوبی دارد و نتایجی که اکنون تیم می گیرد شایسته فوتبال بوشهر نیست. نمی خواهم بیشتر در این باره صحبت کنم و دوست دارم هر چه سریعتر نتایج ضعیف شاهین در لیگ برتر تمام شود.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.