گزارش :اتفاقات عجیب بازی ایرانجوان ،توپ جمع کن هایی که با تاخیر آمدند و گلایه های مهدی قنبری !

شناسه خبر: 23590
تاریخ انتشار: 02 آذر 1398

ایرانجوان بوشهر در روزی که سایر رقبا بازی نداشتند ،یک برد شیرین را مقابل شهدای بابلسر بدست آورد تا مزه صدرنشینی را در این فصل چشیده باشد!

 

به گزارش فوتبال بوشهر پیش از آغاز بازی گویا اتفاقات جالبی رخ داده که شاید در آینده حواشی جدیدتری به خود بگیرد.بازی که آغاز شد توپ جمع کن های زحمتکش که معمولا با نظارت هیات فوتبال اطراف زمین قرار میگیرند ،این بار حاضر نبودند! تکاپوی مسئولین باشگاه ایرانجوان و ناظر بازی برای پیدا کردن توپ جمع کن در جایگاه ویژه تا سکوهای ورزشگاه شهید بهشتی هم ادامه یافت و بالاخره چند نفر پیدا شدند…

 

به نظر می رسد اختلاف نظر مسئولین باشگاه ایرانجوان و رئیس هیات فوتبال در چند هفته اخیر بر سر مبلغ واریزی هزینه برگزاری بازی های ایرانجوان ادامه داشته باشد.گویا هزینه برگزاری هر بازی مبلغی بیش از سه و نیم میلیون تومان است که هر هفته که تیم بوشهری میزبان است باید برای برگزاری بازی پرداخت کند.

در این کش و قوس و بعد از حدود یک ربع، توپ جمع کن های رسمی هیات فوتبال وارد زمین شدند تا کار خود را انجام دهند اما در این میان زمزمه های بلند ناظر بازی هم در نوع خود جالب بود که همان دقایق قبل از سوت داور به اطرافیان میگفت ما در شیراز برای برگزاری بازی تیمهای خودمان همکاری میکنیم و من وقتی عوامل برگزاری بازی اماده هستند باید بازی را برگزار کنم حتی اگر توپ جمع کن و برانکارد را خودتان {مسئولان باشگاه ایرانجوان} از روی سکوها بیاورید!

 

در حاشیه این اتفاق ابتدای بازی باید این نکته را هم اضافه کرد که مهدی قنبری سرمربی ایرانجوان بعد از برد تیمش مقابل شهدای بابلسر روی خط رادیو بوشهر و برنامه پسین ورزشی گلایه های خود را این در در رسانه ملی رسما از رئیس هیات فوتبال استان اعلام کرد و گفت:این برد و صدرنشینی برای من شیرینی نداشت! از دوست عزیزم آقای نجفی گلایه دارم که دو بازی است به ما استرس وارد می شود. او حق دارد مطابق قانون از ما هزینه برگزاری بازی دریافت کند اما نه به شکلی که من امروز هیچ تمرکزی در نیمه اول روی بازی تیمم نداشته باشم.تا اینجای کار بیش از یک میلیارد تومان برای تیم هزینه شده و ما انتظار داریم به عنوان نماینده شهر کمک حالمان باشند نه اینکه… ایرانجوان این روزها تنهاست و با این روش وعده های دوستان شورا شاید تمرینات تیم تعطیل شود!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.