سوژه روز:ایرانجوان صدرنشین شد اما پای اعتصاب و بی پولی در میان است!

شناسه خبر: 23611
تاریخ انتشار: 03 آذر 1398

ایرانجوانی ها بعد از برد مقابل شهدای بابلسر در هفته دهم لیگ دو، با حاشیه های جدیدی از جمله شایعه اعتصاب بازیکنان روبرو شدند.

 

به گزارش فوتبال بوشهر گویا مهدی قنبری سرمربی جوان ایرانجوانی ها پس از سوت پایان بازی تیمش و تجربه صدرنشینی ،انتقادات شدیدی نسبت مسئولان شهری و استانی در مصاحبه هایش مطرح کرده و گلایه های زیادی داشته است.

در همین راستا گفته می شود تا کنون یک میلیارد تومان هزینه ۲۰درصد قرارداد بازیکنان تیم شده که قنبری و دوستانش به موقع و همان ابتدای فصل طبق وعده خود میان بازیکنان تقسیم کرده اند، هر چند کادر فنی ایرانجوان تاکنون ریالی دریافت کرده اند اما هیچ نهاد یا ارگان دولتی تا هفته دهم حتی یک ریال هم به تیم قدیمی بوشهری کمک نکرده  و همین مسئله باعث رنجش سرمربی ایرانجوان شده تا در چند مصاحبه کنایه های شدیدی به برخی افراد مسئول داشته باشد!

 

قنبری حتی در مصاحبه رادیویی اعلام کرد مجبورم تمرین تیم را تعطیل کنم تا فکری به حال ایرانجوان کنند.حال این مسئله ابعاد خاصی به خود گرفته و تمرینات ایرانجوان به نشانه اعتراض و عدم توجه به وضعیت تیم تعطیل شده و  نگرانی هواداران این باشگاه هفتاد و اندی ساله را بیشتر کرده است.

مهمترین دغدغه قنبری و شاگردانش مبلغی است که قرار شده شورا و شهرداری به ایرانجوان کمک کنند تا بدهی های کادر فنی و کمیته تعیین وضعیت پرداخت شود اما هنوز این وعده محقق نشده!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.