مصاحبه ای که شاید کار دست بازیکن شاهین بدهد/ بارانی :۹۹درصد از شاهین می روم/ واکنش ایزدپناه در برنامه نشان به مصاحبه بازیکن تیمش!

شناسه خبر: 23616
تاریخ انتشار: 03 آذر 1398

گزارش:حامد نیکذات

صادق بارانی هافبک با تجربه شاهینی ها در این فصل لیگ برتر بعد از تساوی خارج از خانه تیمش مقابل سایپا در مصاحبه های که انجام داده با لحنی عجیب از جدایی ۹۹درصدی خودش از شاهین خبر داده است.

 

به گزارش فوتبال بوشهر این شکل مصاحبه بارانی که گفته بود:مربی جدید که به تیم ما اضافه شده، در کل این ۱۰ روز برنامه بدنسازی گذاشته است. فکر می کنم بدن های ما امروز کمی خسته بود ولی امیدواریم در بازی های آینده بتوانیم پیروز شویم.او درباره مشکلات مالی گفت: این مشکل برای کل فوتبال ایران هست. ما حدود ۲۰ درصد گرفته ایم ولی مشکلات زیاد است و اصلا قابل بیان نیست. واقعا حیف مردم بوشهر. من به احتمال ۹۹ درصد جدا می شوم.

این شکل صحبت کردن شاید به مذاق برخی خوش نیاید که اتفاقا در برنامه تلوزیونی نشان یکشنبه شب با واکنش ایزدپناه سرپرست شاهین شهرداری و مجتبی صالح احمدی مجری برنامه نیز همراه شد.

 

در این برنامه ایزدپناه روی خط آمد و در واکنش به صحبتهای هافبک باتجربه شاهین در این فصل گفت:من نمیدانم چرا بارانی این صحبتها را مطرح کرده! ما از جمله تیمهای لیگ برتری هستیم که با وجود نتایج ضعیف تیم ،بیست درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم که همگان خبر دارند برخی تیمهای لیگ برتری چه شرایط بدتری نسبت به ما دارند.درست که یک سری مشکلات سخت افزاری داریم که برای تیم ما که سال اول لیگ برتری شدن را تجربه میکند ،طبیعی است.مشکل رختکن محل تمرین در حال مرتفع شدن است.پروازهای ما بدون مشکل انجام شده و در بهترین هتل ها تیم اسکان یافته است.بارانی بازیکن با غیرت تیم ما است که زحمات زیادی هم متحمل شده ،ایشان  بالاترین قرارداد تیم ما را دارد و توقع بیشتری هم از او داشته ایم،  شاید به دلیل شرایط سخت بازی بوده که اینگونه صحبت کرده است و باید با وی صحبت کنیم  .

 

در همین برنامه تلوزیونی صالح احمدی به نکته جالبی اشاره کرد و گفت:قرار نیست بازیکن برای باشگاه تعیین تکلیف کند،اگر بازیکنی دوست ندارد در شاهین بازی کند و در این تیم بماند ،این نکته مهم را در جریان باشد که خیلی از جوانان همین استان هستند که آرزوی بازی در تیمهای لیگ برتری شان را دارند که البته شایسته هم هستند و   خیلی از بازیکنان بزرگ در سطح لیگ برتر وجود دارند که آرزوی بازی در تیمهای استان بوشهر مانند شاهین شهرداری و پارس جنوبی جم را دارند!


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.