هفته دوازدهم لیگ دسته دو/ ایرانجوان بوشهر ۱ حفاری اهواز ۱ / فراز از شکست با پرواز کاپیتان مشایخ

شناسه خبر: 23957
تاریخ انتشار: 18 آذر 1398

kiهفته دوازدهم لیگ دسته دوم و تساوی خانگی ایرانجوان بوشهر خاتمه یافت.

 

به گزارش فوتبال بوشهر ایرانجوانی ها مقابل یکی از تیم های انتهای جدول به میدان رفتند که نتیجه تلاش دو تیم بعد از نود دقیقه به تساوی یک بر یک انجامید.در این بازی ایرانجوانی ها بازی چندان خوبی را ارائه نکردند و در واپسین دقایق با ضربه سر کاپیتان باتجربه خود سجاد مشایخ از شکست گریختند.

 

نیمه اول را حفاری اهواز بهتر آغاز کرد اما در ادامه میزبان بازی را در اختیار گرفت  عدم تمرکز و بی دقتی در زدن ضربات آخر باعث شد تا توپهای ظفزیان،شوت فاتحی و دیگر بازیکنان ایرانجوان به گل تبدیل نشود.یک باv واکنش محرابی دروازبان جوان ایرانجوانی هم مانع فروپاشی دروازه آنها شد .

مصدومیت مدافع چپ جوان و آینده دار ایرانجوان در دقیقه ۲۵ باعث شد تا یک تعویض زودهنگام شرایط  برای تیم بوشهری سخت تر شود.روی یک ارسال ساده مهاجم حفاری در دقیقه ۴۲ گل تیمش را به ثمر رساند تا نیمه اول با یک به سود مهمان خوزستانی خاتمه یابد.

 

در نیمه دوم ایرانجوان حملاتی را داشت اما در زدن ضربات آخر دقتی دیده نمی شد.خطای پنالتی روی کعبی مدافع همیشه در حال حمله ایرانجوانی ها باعث شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد اما ضربه iقنبری هافبک باتجربه ایرانجوان به تیر دروازه خورد.در ادامه همین بازیکن یکی دو موقعیت خوب را از دست داد تا در دقایق واپسین بوشهری ها برای رسیدن به گل عجله بیشتری داشته باشند.

دقیقه ۹۰ و پرواز تماشایی سجاد مشایخ دیگر مدافع باتجربه ایرانجوان گل تساوی بازی را ثبت کرد.مشایخ ارسال مواج ظفریان را به گل تبدیل کرد و شاید اگر ایرانجوانی ها زودتر به ارسالهای هوایی رو آورده بودند سه امتیاز حساس این بازی در بوشهر می ماند.

 

با این تساوی و برد خانگی چوکای تالش تیم شمالی با چهار امتیاز اختلاف صدرنشین ماند و ایرانجوان ۱۹ امتیازی در مکان دوم قرار گرفت.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.