گزارش روز:چه کسانی برای پارس جنوبی جم نسخه می پیچند؟متر و معیار انتخاب مربی در جم چیست؟درخشان دردی را دوا می کند؟!

شناسه خبر: 24166
تاریخ انتشار: 26 آذر 1398

یک خبرگذاری معتبر امروز خبری روی خروجی خود قرار داد که حمید درخشان و رحمان رضایی جدی ترین گزینه های نیمکت پارس جنوبی جم هستند.بعد از رفتن کمالوند طبیعی است که گزینه ها و گمانه زنی ها برای انتخاب سرمربی تیم محبوب شهر جم آغاز شود اما در این میان برای تیمی که چند ماه است مدیر عامل ندارد چه کسی یا به عبارتی بهتر چه کسانی مربی انتخاب میکنند؟

 

به گزارش فوتبال بوشهر در حالی که نامهایی مانند حمید درخشان و رحمان رضایی مطرح شده ولی مشخص نیست با چه معیار و سنجشی به دنبال مربیان عجیب و غریب فوتبالمان رفته اند.شاید افرادی که برای پارس مربی انتخاب میکنند ماجراهای شاهین بوشهر و حمید درخشان را نمیدانند؟ اخرین کارنامه مربی گری درخشان چه بوده و در کدام تیم با موفقیت همراه شده؟!در اینکه بازیکن سابق پرسپولیس بازیکن بزرگی بوده هیچ شکی نیست اما واقعا چه کسانی شرایط مربی گری برای پارس جنوبی جم را نسخه نویسی میکنند!

 

رحمان رضایی بازیکن اسبق تیم ملی ایران که سابقه بازی در لیگ معتبر ایتالیا را دارد از جمله نامهاییست که شنیده شده است.رزومه مربی گری رحمان نیز چندان قابل ملاحظه نیست اما شاید جوانی و انگیزه او برای کار بتواند گره ای از مشکلات پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم را باز کند!البته شاید…

 

در این میان نقش مدیریت این تیم استان بوشهر بر عهده کیست؟  بعد از رفتن رضاییان گویا حق امضا هم ندارد و روزانه مصاحبه های رگباری کمالوند و دیگر بازیکنان تیم را می دید اما توان واکنش نداشت ،در این شرایط حساس نگاهی به نیروهای بومی استان ندارند و حال که تیم پارس جنوبی جم، جز عرفان جم رتبه و کریم زاده نیروی بومی دیگر ندارد ،چرا باز هم باید شاهد این مدل اتفاقات عجیب و غریب باشیم.

مگر نه اینکه دل هواداران این تیم قبل از جدال با پرسپولیس خون است و دوست دارند هر چه سریع تر تکلیف این تیم روشن شود اما دریغ از یک تصمیم صحیح..

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.