میشو سرمربی شاهین شهرداری:مقابل سپاهان اتوبوسی دفاع نخواهیم کرد،

شناسه خبر: 24176
تاریخ انتشار: 27 آذر 1398

سرمربی شاهین شهرداری امیدوار است در نیم‌فصل دوم نتایج دور رفت را جبران کنند و در لیگ برتر بمانند.

میشو کریستیچوویچ در کنفرانس خبری قبل از مسابقه شاهین برابر سپاهان گفت: بعد از سه دیدار دشوار اخیرمان مقابل تراکتور، صنعت نفت و استقلال، فردا هم بازی سخت دیگری با سپاهان که یک باشگاه عالی است، انجام می‌دهیم.

او ادامه داد: از زمانی که به شاهین شهرداری آمدم، این چهارمین مسابقه خارج از خانه ما محسوب می‌شود؛ سپاهان یکی از بهترین تیم‌های سالیان اخیر ایران بوده ولی ما فردا با وجود اینکه مهمان هستیم، برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم. ما به بوشهر آمدیم تا بیشترین تلاش‌مان را انجام دهیم و هواداران و مردم بوشهر را سورپرایز کنیم.

 

سرمربی شاهین شهرداری ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان ما شناخت کافی را از سپاهان پیدا کنند و ما نیز می‌دانیم حریفمان یک مربی عالی دارد ولی باید در نظر گرفت زیبایی فوتبال به این است که هر نتیجه‌ای ممکن است اتفاق بیفتد. با تمام بازیکنان و توان خود به اصفهان سفر کردیم و امیدوار هستم فردا نمایش خوبی برای تماشاگران داشته باشیم.

 

کریستیچوویچ تصریح کرد: نمی‌توانم درمورد کیفیت تیم شاهین در این مقطع حرف بزنم ولی از همه بازیکنانم حمایت می‌کنم. می‌دانم سپاهان دو تیم مجزا و خیلی عالی دارد ولی این را هم باید بگویم که ما در تبریز با تیم ملی مساوی کردیم! در دیدار با استقلال هم داور ۲ پنالتی به سود ما نگرفت که این مسئله موجب باخت ما برابر استقلال شد.

او با بیان اینکه پس از حضورم در شاهین توانستیم در پنج مسابقه به ۴ تساوی برسیم، گفت: امیدوار هستم فردا بازی خوبی برای هواداران شاهین داشته باشیم؛ البته بگویم من مربی‌ای نیستم که تیمم را مثل اتوبوس مقابل دروازه خودی پارک کنم و در انتظار معجزه باشم.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.