اعتراض بازیکنان پارس به داور مسابقه/ گرامی: برای پرسپولیس هم پنالتی گرفتند هم اوت / گودرزی:داور سر ما را برید!

شناسه خبر: 24201
تاریخ انتشار: 28 آذر 1398

بازیکنان پارس جنوبی جم پس از شکست این تیم در دقایق پایانی بازی مقابل پرسپولیس به شدت از قضاوت داور بازی گلایه داشتند.

در ادامه مصاحبه بازیکنان این تیم را بخوانید

 

نوری: بازیکن ما به ناحق اخراج شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، محمد نوری پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد اینکه هر وقت شما تعویض می‌شوید تیم می‌بازد، گفت: این دیگر خرافات است. ما بازی خوبی انجام دادیم اما در دقیقه آخر بازیکنان تمرکز لازم را نداشتند و اخراج بازیکن ما هم ناحق بود. با این حال به پرسپولیس و هوادارانش تبریک می‌گویم.

وی افزود: هواداران ما هم دیدند بازیکنان پارس جنوبی با شرف و آبرو بازی کردند.

نوری با اشاره به پنالتی که داور پس گرفت، گفت: آن صحنه پنالتی نبود و وقتی به داور اعتراض کردیم داور آن را برگرداند. آن پنالتی درست نبود. داوران باید دقت بیشتری داشته باشند. امتیازها در نیم‌فصل بسیار حیاتی می‌شود برخی تیم‌ها برای قهرمان می‌جنگند و یکسری در انتهای جدول هستند با اشتباهات داوری مشکلات آنها مضاعف می‌شود.

وی در مورد مشکلات پارس جنوبی اظهار داشت: مسئولان قول حمایت از تیم را دادند و امیدواریم مشکلات حل شود و هرچه سریع‌تر پنجره نقل و انتقالات تیم باز شود. فراز کمالوند هم در کنار تیم بود و حضور ایشان برای ما دلگرمی بود. امیدوارم باشگاه پارس جنوبی یک مربی در حد نام این تیم انتخاب کند.

نوری در مورد حضورش در پارس جنوبی تصریح کرد: امروز به خاطر مردم آمدم بازی کردم مشکلاتم حل نشده و از پارس هم طلب دارم. ۵۶ درصدی از مطالباتم پرداخت نشده است. فرماندار و امام جمعه شهر جم و خانم الماسی قول حل مشکلات را تا روز دوشنبه داده‌اند. اگر مشکلات حل نشود از تیم جدا می‌شوم اما اگر مشکلات حل شود در نیم‌فصل دوم هم در خدمت تیم خواهم بود.

 

باتیستا: همه دیدند من خطا نکردم/امیدوارم پارس در لیگ برتر بماند

مگنو  باتیستا بعد از شکست مقابل پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس تیم خیلی خوبی است اما تیم ما امروز خوب بازی کرد.

وی درباره اخراجش از این بازی، گفت: همه دیدند خطا نکردم و بازیکن پرسپولیس خطا کرد و اخراجم  هم درست نبود. توپ به کتفم خورد نه به دستم، به همین دلیل پنالتی درست نبود. اگر دست باز باشد باید پنالتی بگیرند.

این بازیکن پارس درباره اینکه برخی از بازیکنان حرف از جدایی می‌زنند، خاطرنشان کرد: ما جلسه‌ای با مسئولان تیم داریم. امیدوارم هر چیزی می‌شود پارس در لیگ بماند.

 

گرامی: حرفی علیه داوری بزنیم جریمه می‌شویم/برای پرسپولیس هم پنالتی گرفتند هم اوت

فریبرز گرامی بعد از شکست مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: در این بازی عبدالله‌زاده را نداشتیم و او محروم بود. هواداران ما گناه دارند. در این بازی مگنو هم اخراج شد و من به داوران خسته نباشید می‌گویم. اگر علیه داوری صحبت کنیم جریمه می‌کنند.

 بازیکن تیم فوتبال پارس جنوبی افزود: داور هم به نفع پرسپولیس اوت گرفت هم پنالتی. بازیکنان ما زحمت خود را کشیدند من از هواداران هم در اینجا تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند.

وی درباره وقت اضافه گرفته شده در این بازی، عنوان کرد: در ابتدا تابلو وقت اضافه ۴ دقیقه بود اما بعد ۵ دقیقه را نشان دادند. کادر فنی هم به این موضوع اعتراض داشت.

گرامی همچنین درباره پرتاب اشیا به داخل زمین، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم. هرچه سنگ، بطری و پوست پرتقال بود به داخل زمین پرتاب شد.

 

گودرزی: داور سر پارس جنوبی را برید/ ۳ امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کردند

 شهرام گودرزی پس از باخت یک بر صفر مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: چه بگویم، می‌گویند در مورد داوری صحبت نکنید اما داور خیلی راحت سر ما را برید و سه امتیاز را به پرسپولیس تقدیم کردند.

وی افزود: ما مشکلات زیادی داریم. داوری هم مشکلات ما را چند برابر می‌کند. ما سه امتیاز را واگذار کردیم. در حالیکه بازیکن ما نباید اخراج می‌شد.

گودرزی گفت: بازیکن پرسپولیس روی بازیکن ما خطا کرد و مگنو اخراج شد و ما ۱۰ نفره شدیم.

وی در مورد گلزنی ترابی اظهار داشت: او بازیکن بزرگ و خوبی است و از تک موقعیتش به خوبی استفاده کرد. البته داور این موقعیت را برای آنها ایجاد کرد.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.