این پسر کم نمی آورد،پورامینی فرمانده پیروز لشکر پارس جنوبی جم

شناسه خبر: 2425
تاریخ انتشار: 25 شهریور 1396

حسین پور امینی کاپیتان بازیکن خوش نقش پارس جنوبی جم مقابل استقلال اسلحه پنهان تارتار بود که به خوبی وظیفه کارگردانی بازی را برای تیمش اجرا کرد.

 

به گزارش فوتبال بوشهر پسر ۲۶ ساله و محجوب برازجانی که حالا یکی از موثر ترین بازیکنان لیگ برتر است ،روزهای جدیدی در فوتبالش را تجربه میکند که می تواند آغاز یک راه شیرین باشد.این بازیکن بر خلاف ستاره های پر حرف لیگ برتری ،ساده اما خوش فکر بازی میکند تا جاییکه که حالا ستاره های میلیاردی لیگ برتر در مقابلش کم می آورند.

 

پورامینی مقابل جباروف ازبکستانی  و فرشید باقرى دو هافبک طراح استقلال دوندگی زیادی داشت و در کنار سالاروند روز خوبی را پشت سر گذاشتند.حسین ساده بازی میکند اما در مواقع حساس همان تکنیک ناب سالنی باز بودن خود را حاصل سالها فوتسال در سالنهای برازجان است را به نمایش میگذارد.

 

پور امینی هر روز روی جلد روزنامه ها نیست و برای دیده شدن دست به هر کاری نمیزند اما شاید با ادامه این روند چشمان کیروش را بگیرد و به آرزویش برسد.این هفته که پارس جنوبی جم در صدر جدول نفس به نفس با پرسپولیس حرکت و رقابت میکند ،یکی مانند پورامینی کاپیتان تیم استانش عصای دست تارتار است .نحوه زندگی ورزشی و حتی خصوصی پورامینی نشان میدهد در فوتبال بدون حاشیه هم می توان حق خود را گرفت.

 

پسر خوش اخلاق و فرمانده انرژیک تیم تارتار حالا به آرزوهای بزرگتری فکر میکند که سالهاست برای آن تلاش میکند.

 

 


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.