محبی ،از گلزنی به تیم سابق یک روز قبل از سالروز تولد تا سفر به قطر!

شناسه خبر: 24273
تاریخ انتشار: 30 آذر 1398

محمد محبی یکی از پدیده های نیم فصل اول لیگ برتر لقب گرفته است.

بازیکن بوشهری که  فصل گذشته گل صعود تیم شاهین شهرداری را به لیگ برتر به ثمر رساند و امسال راهی سپاهان شد تا دعوت به تیم های ملی بزرگسالان و امید را هم تجربه کند و اکنون یکی از ارکان مهم تیم بزرگسالان باشد.

به گزارش فوتبال بوشهر محبی در بازی های رفت و برگشت دروازه شاهین را باز کرد اما هیچ خوشحالی نکرد تا حرمت تیم سابقش را حفظ کرده باشد.ستاره جوان این فصل لیگ برتر که یک روز قبل از سالروز تولدش دروازه شاهین را باز کرد ،حالا در ۲۱ سالگی قرار دارد و اگر اینچنین به روند رو به رشد خود ادامه دهد شاید مشتریان اروپایی او زودتر از موعد مقرر راهی اصفهان شوند و بتوانند نظر مثبت سپاهانی ها را جلب کنند.

 

از گوشه و کنار شنیده می شود محبی از لیگ روسیه و تیمی که یک ایرانی دیگر را در ترکیب دارد پیشنهاد دارد و حضور او به همراه تیم ملی امید ایران در رقابتهای مقدماتی المپیک می تواند شرایط را باز هم بهتر کند.

آنچه مشخص است کلین ام باپه بوشهری لقبی که در اصفهان به او داده اند و شادی های بعد از گل محبی هم شبیه ستاره ۲۱ ساله  فرانسوی است حالا یکی از جدید ترین ستاره های فوتبال ایران است که بدون حاشیه فوتبال میکند و حمید استیلی به او و دیگر بوشهری ها امید زیادی دارد تا طلسم المپیک شکسته شود!

 

بازیکن بوشهری سپاهان امروز به همراه مهدی قائدی دیگر ستاره بوشهری استقلال راهی قطر می شوند تا به اردوی تیم المپیک ایران اضافه شوند.کریم زاده و شریفی دو بوشهری دیگری هستند که در اردوی قطر حاضر هستند.


نظرات

کاربر گرامی: سپاس از اینکه نظر خود را در مورد این خبر با ما و دیگران در میان می‌گذارید.